Τηλεφωνήσαμε στη "γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτών" μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και έχει έδρα στην Αθήνα. Η εταιρεία αυτή έχει μεγάλα μερίδια στην αγορά των τροφίμων και κέρδη εκατομμυρίων ευρώ από την ελληνική αγορά.
Τι ακούσαμε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής; Ότι η εξυπηρέτηση καταναλωτών γίνεται δύο ημέρες την εβδομάδα (κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, αν θυμόμαστε καλά).
Δεν είναι όμως φοβερό; Ολόκληρη "πολυεθνική" δεν "αντέχει" οικονομικά να έχει καθημερινά έναν υπάλληλο για την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτών όλης της χώρας. Κι ύστερα κάποιοι κάνουν όνειρα για την καταπολέμηση της ανεργίας...
ΕΣΤ