default-image

Εμείς με την Ελλάδα ... παίζουμε;

Περίεργα
Εμείς με την Ελλάδα ... παίζουμε;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επίσημα ο πρωθυπουργός διαβεβαίωνε δεξιά-αριστερά ότι κάνει ότι μπορεί για να βρει τους 180 για την εκλογή ΠτΔ, αλλά ...παρασκηνιακά, είχε δώσει ήδη τις εντολές για να βρεθούν συνθήματα και να ξεκινήσει η προεκλογική καμπάνια!

Μάλιστα τα πρώτα "μπανεράκια" έκαναν την εμφάνιση τους ήδη από χθες το πρωί σε διάφορα site του internet, με το πρώτο σύνθημα που εμφανίστηκε να είναι το "Εμείς με την Ελλάδα δεν παίζουμε" (που προκάλεσε ήδη τις πρώτες... χοντράδες, με την αντικατάσταση της λέξης "δεν" με... μια άλλη).

Οι διαφημίσεις προβάλλονται μέσω google adsense και έχουν δημιουργηθεί από μία ομάδα νέων ανθρώπων που περιλαμβάνει γραφίστες, δημιουργούς, ειδικούς στα socail media, που εργάζονταν εδώ και πολλές μέρες αθορύβως και με πλήρη μυστικότητα ώστε να είναι έτοιμα τα προεκλογικά σποτ του κόμματος.

Δηλαδή, ο Σαμαράς έλεγε ότι θα βγάλει πρόεδρο, αλλά το επικοινωνιακό επιτελείο είχε ξεκινήσει ήδη το σχεδιασμό της προεκλογικής εκστρατείας! Αυτό στην καθομιλουμένη το λέμε "δούλεμα".

Κατά τα λοιπά, όπως έγραψε ο "Βηματοδότης", το προεκλογικό επικοινωνιακό πρόγραμμα της ΝΔ θα το τρέξει η διαφημιστική εταιρεία The Newtons Laboratory, με έδρα το Χαλάνδρι, η οποία έχει ως βασικό της εμπορικό σύνθημα το «Clients are tired of fighting on their own, we fight with them».

Η ΝΔ προτίμησε αυτή τη διαφημιστική εταιρεία, αφού θεώρησε ότι τα εμπορικά διαφημιστικά τρέιλερ που έκανε όπως το «Καλύτερα γύρνα το στο Λαϊκό», τον ΟΠΑΠ, τις τράπεζες αλλά και τον περιβόητο «Αγαπούλα» είχαν επιτυχία. Ηδη ετοιμάζονται τα προεκλογικά σποτ με πρωταγωνιστές street artists, τα οποία έχουν ενταχθεί σε τρεις κατηγορίες. Στην πρώτη αποφασίστηκε να είναι η λέξη «αλήθεια» ως «κλειδί», δηλαδή ως κινητήριος μοχλός του κομματικού αγώνα. Εν συνεχεία θα προβληθούν τα έργα, οι πράξεις και τα επιτεύγματα της ΝΔ και στο τέλος θα εισέλθουν στον προεκλογικό αγώνα τα... διλήμματα.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News