default-image

ΒΟΑΚ έως το Κολυμπάρι ζητά ο δήμαρχος Πλατανιά

Κρήτη
ΒΟΑΚ έως το Κολυμπάρι ζητά ο δήμαρχος Πλατανιά

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόταση σχετικά με τη συνέχιση του ΒΟΑΚ έως την περιοχή Κολυμπαρίου του δήμου Πλατανιά καταθέτει ο δήμαρχος Πλατανιά Ιωάννης Μαλανδράκης με έγγραφό του προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδη, το συναρμόδιο υφυπουργό και σε διάφορους άλλους εμπλεκόμενου φορείς.

Σύμφωνα με το δήμαρχο της περιοχής, η κατάθεση του αιτήματος του Δήμου για συνέχιση του ΒΟΑΚ ως το Κολυμπάρι γίνεται με αφορμή τις εξαγγελίες του υπουργού στο Ηράκλειο στις 7/11/2014, από τις οποίες προέκυψε ότι, σε συνεργασία και με την Περιφέρεια Κρήτης, δρομολογείται η αναβάθμιση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης σε κλειστό αυτοκινητόδρομο. Σημειώνεται ότι κατά την τοποθέτησή του ο υπουργός τότε είχε αναφερθεί στη διαδρομή Χανιά-Ηράκλειο-Άγιος Νικόλαος.

Ο δήμαρχος Πλατανιά με το έγγραφό του επισημαίνει ότι θεωρείται επιβεβλημένο ο κλειστός αυτοκινητόδρομος να μη σταματάει στην πόλη των Χανίων αλλά να επεκτείνεται δυτικά κατά 20 χιλιόμετρα περίπου, μέχρι την περιοχή Κολυμπαρίου του δήμου Πλατανιά.

Η πρόταση αυτή, σύμφωνα με τον κ. Μαλανδράκη, οφείλεται σε «δύο καθοριστικούς παράγοντες:

1. Ο δήμος Πλατανιά είναι ο πιο τουριστικός δήμος της δυτικής Κρήτης με πάνω από 25 χιλιάδες κλίνες και πέραν του εκατομμυρίου διανυκτερεύσεις ετησίως.

2. Η επέκταση του κλειστού αυτοκινητόδρομου μέχρι το Κολυμπάρι είναι εφικτή με δεδομένο ότι η είσοδος-έξοδος των οχημάτων έως τον κόμβο Κολυμπαρίου γίνεται από τους υφιστάμενους ανισόπεδους κόμβους που είναι προαπαιτούμενο για ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο. Επίσης εξυπηρετεί δύο κύριους κάθετους οδικούς άξονες, ο ένας εκ των οποίων από Ταυρωνίτη προς Παλαιόχωρα εξυπηρετεί το νοτιοδυτικό άκρο του νησιού και έναν από τους αναπτυσσόμενους δήμους, το δήμο Καντάνου-Σελίνου, ενώ συγχρόνως αυτή η επέκταση θα επιτρέψει να είναι μικρότερο το κομμάτι ταχείας κυκλοφορίας από Κολυμπάρι προς Κίσσαμο, έτσι ώστε να εξυπηρετηθεί και ο δήμος Κισάμου που είναι το δυτικότερο κομμάτι του νησιού μας».

Επίσης, όπως αναφέρει ο κ. Μαλανδράκης, «η αρμόδια υπηρεσία του ΒΟΑΚ μπορεί να επιβεβαιώσει ότι για αυτά τα 20 χιλιόμετρα δεν υπάρχουν ιδιαίτερες τεχνικές δυσκολίες».

Τελειώνοντας ο δήμαρχος ανέφερε ότι «τέτοια μεγάλα έργα αναπτυξιακής πνοής σχεδιάζονται με βάθος ορίζοντα του χρόνου, και προκειμένου να μη χρειαστεί να σχεδιάζουμε ξανά μετά από λίγα χρόνια θα πρέπει να εξεταστεί θετικά η πρότασή μας αυτή».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News