default-image

Νέο "κανόνι" στην αγορά - Τι θα γίνει με τη συντήρηση Ι.Χ.

Οικονομία
Νέο "κανόνι" στην αγορά - Τι θα γίνει με τη συντήρηση Ι.Χ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναστάτωση και πάλι στην αγορά αυτοκινήτου. Αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, αποκλειστική αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων Mazda, από το 1981. Αναμένονται οι αποφάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας για το νέο αντιπρόσωπο των ιαπωνικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, ο οποίος θα αναλάβει και τη συντήρηση των αυτοκινήτων της εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα.

Τώρα, σε πρώτη φάση η Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ό,τι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις. Πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που ρωτάνε τι θα γίνει με την εξυπηρέτησή τους καθώς ενδεχομένως προκύψουν προβλήματα με τα ανταλλακτικά.

27χρόνια στην Ελλάδα

Η ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ ήταν επί 27 χρόνια ο επίσημος και αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας του εργοστασίου Mazda στην Ελλάδα.

Ιδρύθηκε το 1982, και είχε ένα πανελλήνιο δίκτυο συνεργατών με 68 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα.

Η Γενική Αντιπροσωπεία των προϊόντων Mazda στην Ελλάδα ανήκει κατ' αποκλειστικότητα στον όμιλο εταιρειών της οικογένειας Κορτέση, η οποία είναι γνωστή στο χώρο των αυτοκινήτων από το 1936, όταν ο κ. Ιωάννης Κορτέσης ανέλαβε την αντιπροσώπευση των προϊόντων της Ford μέσω της εταιρείας ΣΤΑΚΟΡ ΑΒΕΕΑ.

Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρείας προς το προσωπικό ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News