default-image

Το ποτό με το "έξυπνο" μάρκετινγκ, κατακτά τους νέους

Κρήτη
Το ποτό με το "έξυπνο" μάρκετινγκ, κατακτά τους νέους

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λέγεται "Fizz", είναι το ποτό της νεολαίας και των γυναικών, φέρει τη σφραγίδα της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Πεζών και αυτό το καλοκαίρι θα βρίσκεται παντού. Στα πάρτι, τις παραλίες, τα μπαράκια και σε κάθε στέκι νεολαίας σε κάθε γωνιά της χώρας, όπως προβλέπει το φιλόδοξο πρόγραμμα της συνεταιριστικής οργάνωσης, που έχει ήδη κερδίσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τη συμμετοχή της σε διάφορες εκδηλώσεις, όπως είναι οι εκθέσεις, όπου οι επισκέπτες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πρωτοποριακό αυτό ποτό, ενώ οι κριτικές ήταν άριστες!  

Είναι ένα αλκοολούχο ποτό με βάση το κρασί και με διάφορες γεύσεις: μήλο, ροδάκινο, κεράσι και καρπούζι. Η συσκευασία του είναι πρωτότυπη σε μπουκαλάκι των 275 ml, το οποίο είναι τυλιγμένο σε μία ετικέτα. Η περιεκτικότητα του "Fizz" σε αλκοόλη είναι χαμηλή και ανήκει στην κατηγορία ανάλογων ποτών που προτιμούν κυρίως οι νέοι 18-22 ετών και οι γυναίκες στα μπαράκια και τις καφετέριες.

Το νέο προϊόν ανήκει στην κατηγορία των RTD. Περιέχει 9% αλκοόλη και είναι γλυκισμένο με γλεύκος κι όχι με ζάχαρη. Περιλαμβάνει επίσης και ανθρακικό. Γεύσεις μήλου και ροδάκινου έχουν τα λευκά κρασιά "Fizz" και κερασιού έχει το ροζέ. Σύντομα θα κυκλοφορήσει ροζέ κρασί με γεύση καρπουζιού.

Η Ένωση Πεζών είναι η πρώτη που κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτό το προϊόν, το οποίο σύμφωνα με την άδεια από το υπουργείο ονομάζεται «αλκοολούχο ποτό με βάση τον οίνο».

Αγνό ποτό

«Έχει 9% αλκοόλ το ποτό που φτιάξαμε και είναι αποκλειστικά από κρασί. Για το γλυκαντικό χρησιμοποιείται γλεύκος από κρασί. Και φυσικά εκχυλίσματα αρωμάτων από φρούτα. Συνεπώς είναι 100% φυσικό προϊόν.

Δεν έχει ένα συντηρητικό μέσα. Και για το λόγο αυτό δεν αναγράφεται στη συσκευασία του ούτε ένα Ε. Στην παρούσα φάση έχουμε δύο κατηγορίες. Το κόκκινο κρασί, που το συνδυάζουμε με καρπούζι και κεράσι, και το λευκό κρασί, που συνδυάζεται με ροδάκινο και μήλο. Δηλαδή, τα κόκκινα φρούτα πήγαμε στο κόκκινο κρασί και τα λευκά φρούτα στο λευκό», όπως εξηγεί ο διευθυντής της ΕΑΣ Πεζών κ. Γιώργος Ηλιάδης.

Στήριξη παραγωγής

Επομένως, μέσα από την παραγωγή του ποτού "Fizz" η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Πεζών στηρίζει όχι μόνο την οινοπαραγωγή της περιοχής της, αλλά και τον τομέα των φρούτων. «Στόχος μας είναι», όπως λέει ο Γιώργος Ηλιάδης, «να δημιουργήσουμε και μια ασφάλεια στον παραγωγό, που όταν ξέρει ότι υπάρχει και αυτό το "κανάλι" θα ξέρει ότι θα μπορεί να πουλάει μεγαλύτερες ποσότητες στα οινοστάφυλα. Και είναι σημαντικό να πούμε ακόμη ότι μέσα από αυτό το προϊόν έχουμε και πρωτοτυπία, αφού καμία εταιρεία στην αγορά δεν προχώρησε ποτέ σε αυτήν την παραγωγή. Άλλωστε, ανάλογες πρωτοτυπίες στον ασκό, και όχι μόνο, έχουμε ξανακάνει ως συνεταιριστική οργάνωση»...

Προς το παρόν τα φρούτα έρχονται από μια εταιρεία που βρίσκεται κοντά στο Ναύπλιο. Αλλά η ΕΑΣ Πεζών θα ξεκινήσει άμεσα προσπάθειες κάλυψης των αναγκών της και από την παραγωγή της Κρήτης, ενώ αναμένεται και η διεύρυνση της γκάμας φρούτων.

Το εργοστάσιο παραγωγής του "Fizz" είναι μέσα στο οινοποιείο της ΕΑΣ Πεζών, στα Πεζά. Υπάρχει στόχος παραγωγής 200.000 έως 300.000 μπουκαλιών το μήνα, γεγονός που σημαίνει επιμήκυνση της παραγωγικής διαδικασίας στο κρασί, άρα και απορρόφηση μεγαλύτερων ποσοτήτων σταφυλιών σε σχέση με την περίοδο πριν το "Fizz". Και ακολούθως, αύξηση και της απασχόλησης των εργατικών χεριών εντός των εγκαταστάσεων.

«Το μηχάνημα παραγωγής είναι ένα ειδικό μηχάνημα που αντέχει στην πίεση και το προμηθευτήκαμε πριν από δύο χρόνια από την Ιταλία», σύμφωνα με το διευθυντή της ΕΑΣ Πεζών.

Πρώτοι στην Ελλάδα

Όπως συνεχίζει ο κ. Ηλιάδης, «είμαστε οι πρώτοι στην Ελλάδα που χρησιμοποιούμε ως βάση το κρασί για να κάνουμε ένα ποτό που απευθύνεται προς τη νεολαία. Και επειδή είναι ένα γλυκό ποτό, πιστεύουμε ότι, εκτός από το γεγονός ότι είναι πολύ καλή η γεύση του, όταν συνειδητοποιήσουν οι νέοι ότι είναι και ένα καθαρά ελληνικό προϊόν, θα το προτιμάνε περισσότερο για να βοηθάνε την ελληνική οικονομία»...

Στο μεταξύ, ο διευθυντής της Ένωσης Πεζών τονίζει ότι το ποτό αυτό για να διατηρήσει στο 100% τα χαρακτηριστικά της γεύσης του πρέπει να πίνεται πολύ παγωμένο. «Θέλουμε να το περάσουμε ως ένα "λάιφ στάιλ ποτό". Ένα ποτό που θα χρησιμοποιεί κατεξοχήν η νεολαία. Έτσι θα μπούμε στο χώρο τους, που κανένας άλλος δεν έχει καταφέρει ακόμα να μπει από τους Έλληνες. Μπαίνουν μόνο πολυεθνικές».

Το ποτό αυτό πίνεται σαν χωνευτικό μετά το φαγητό. Πωλείται στο ράφι από 1,80 έως 2,50 ευρώ, ανάλογα με τα σημεία πώλησης, ενώ οι τιμές του στα μπαράκια κυμαίνονται περίπου από 3 έως 5 ευρώ η κάθε συσκευασία.

Η διαφήμιση

Μιλώντας στη "Νέα Κρήτη", ο διευθυντής της ΕΑΣ Πεζών κ. Γιώργος Ηλιάδης δήλωσε: «Το προϊόν αυτό πρωτοεμφανίστηκε το Νοέμβριο σε έκθεση στην Αθήνα, αλλά δεν ήταν αυτό το κανονικό λανσάρισμα γιατί αυτό είναι ένα κατεξοχήν καλοκαιρινό ποτό. Το λανσάρισμα έγινε στις 15 Μαρτίου. Από τότε έχει οργανωθεί και η διαφήμιση με το τραγούδι της Ελένης Φουρέιρα. Και το προϊόν βρίσκεται σε όλα τα σούπερ-μάρκετ της Ελλάδας. Γίνεται προσπάθεια να μπει στα σούπερ-μάρκετ σε ολόκληρη τη χώρα και θα προχωρήσουμε και στην προβολή του "Fizz" μέσα από μπιτζ πάρτι που θα οργανώσουμε στη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου»...

Σύμφωνα με τον κ. Ηλιάδη, ήδη από τις πωλήσεις που έχουν γίνει το νέο ποτό της ΕΑΣ Πεζών πάει καλά στην αγορά, όπως ακριβώς περίμεναν και υπολόγιζαν και οι συνεταιριστές, με τη στρατηγική που έχουν χαράξει για την επιτυχία του "Fizz".

«Η πλήρης ανάπτυξη της διανομής του ποτού θα αρχίσει από τον Ιούνιο, ακριβώς επειδή το "Fizz" είναι ένα καθαρά καλοκαιρινό προϊόν, πίνεται πολύ κρύο και με την άνοδο των θερμοκρασιών θα αρχίσουμε και τη μεγαλύτερη και συστηματικότερη διάθεσή του στην ελληνική αγορά»...

Του Χριστόφορου Παπαδάκη

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News