default-image

Το επικοινωνιακό πρόγραμμα για τον τουρισμό

Ελλάδα
Το επικοινωνιακό πρόγραμμα για τον τουρισμό

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην διαμόρφωση μιας κοινής στρατηγικής ανάμεσα στο υπουργείο Τουρισμού και τις περιφέρειες, με στόχο τη σωστή προβολή ολόκληρης της Ελλάδας, εστίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, μιλώντας στην παρουσίαση του επικοινωνιακού προγράμματος για τον τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, στο Μουσείο Ακρόπολης.

«Στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι να αναπτυχθεί ξεχωριστά κάθε περιφέρεια, να ανακαλύψει κάθε δήμος τι μπορεί να προσφέρει στις κλασικές μορφές του τουρισμού, είτε στις ειδικές του κατηγορίες», επισήμανε η κυρία Κεφαλογιάννη και ζήτησε τη συνεργασία τόσο των Περιφερειών όσο και των Δήμων όλης της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό υπογράμμισε τη δημιουργική συνεργασία που είχε με τον Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιάννη Σγουρό για τη χάραξη μιας κοινής στρατηγικής. 

Η υπουργός Τουρισμού έκανε ειδική αναφορά στην Αθήνα, επισημαίνοντας ότι οι καλές φετινές προβλέψεις δεν θα πρέπει να μας καθησυχάσουν και να μας απομακρύνουν από τον κεντρικό στόχο που είναι η ολική επαναφορά του τουρισμού στην πρωτεύουσα. «Η Αθήνα χρειάζεται μια  νέα θετική εικόνα. Που να εναρμονίζεται με τη συνολική εικόνα της χώρας. Χρειάζεται να επικοινωνεί  με κάθε μέσο ότι είναι μια πόλη που μπορεί να υποδεχθεί και να εξυπηρετήσει εκατομμύρια τουρίστες. Μια πόλη σύγχρονη, ασφαλής, φιλόξενη. Μια πόλη που ξεπερνάει τα προβλήματα, στέκεται στα πόδια της, κερδίζει το μέλλον της, υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Και επισήμανε τα μέτρα για την αλλαγή της εικόνας της. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται- τόνισε- η αύξηση της αστυνόμευσης στις περιοχές παραβατικότητας. Τα σχεδία για ανάπλαση ιστορικών κομματιών του κέντρου, η ανάδειξη του παραθαλάσσιου μετώπου σε μια Αθηναϊκή Ριβιέρα, η δημιουργία ενός ισχυρού πολιτιστικού άξονα στο Φαληρικό Δέλτα.

Αναφερόμενη στη σημασία του τουρισμού για την Ελλάδα, τόνισε ότι οι φυσικές ομορφιές της πατρίδας μας, είτε στις παραθαλάσσιες, είτε στις ορεινές  περιοχές, σε συνδυασμό με την ελληνική φιλοξενία, το επίπεδο των επαγγελματιών του τουρισμού αλλά και το πολιτιστικό παρελθόν της χώρας, αποτελούν σημαντικά στοιχεία για να καταστήσουν τον τουρισμό ισχυρό μας πλεονέκτημα.

Καταλήγοντας η κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη ανέφερε ότι ο «τουρισμός αυτή τη στιγμή αποτελεί ένα τεράστιο στοίχημα για την ελληνική πολιτεία και την ελληνική κοινωνία», αλλά όπως είπε «δεν πρόκειται για μια ευκαιριακή πηγή εισοδήματος. Δεν πρόκειται για έναν τρόπο να «πληρωθούν λογαριασμοί». Είναι ένα ισχυρό εργαλείο ανάπτυξης. Είναι ένα ισχυρό μέσο που αλλάζει την εικόνα της Ελλάδας στην Ευρώπη και τον κόσμο. Το μέλλον της χώρας - πρόσθεσε-  είναι ευθύνη όλων μας. Είναι κρίσιμη η συλλογική δουλειά. Μόνο έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε στην έναρξη της θερινής περιόδου, με αποφασιστικότητα και σιγουριά. Γιατί ας μην γελιόμαστε. Μας περιμένει μια πολύ δύσκολη περίοδος. Μια περίοδος στην οποία θα πρέπει να ανατρέψουμε τα στερεότυπα χρόνων. Καμία μάχη δεν κερδίζεται πριν καν δοθεί».  

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News