default-image

Κινδυνεύουν να μην πάρουν πτυχίο εξαιτίας των κενών

Ελλάδα
Κινδυνεύουν να μην πάρουν πτυχίο εξαιτίας των κενών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σε κατάληψη έχουν προχωρήσει από την περασμένη Δευτέρα οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου. Τα παιδιά είναι απελπισμένα και έχουν όλα τα δίκια με το μέρος τους, καθώς εξαιτίας των κενών σε εκπαιδευτικούς κινδυνεύουν να μην πάρουν το πτυχίο τους, αλλά και να μη δώσουν πανελλαδικές.

Από το ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου λείπουν κυρίως εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων. Για παράδειγμα, λείπει γιατρός και ηλεκτροτεχνίτης, όμως χωρίς αυτές τις ειδικότητες δεν μπορούν να γίνουν τα αντίστοιχα εργαστήρια και με αδίδαχτο μάθημα δεν μπορούν να λάβουν πτυχίο... Πανελλαδικές ίσως θα μπορούσαν να δώσουν, θεωρητικά πάντα, γιατί - όπως και να το κάνουμε - οι ηλεκτροσυγκολλήσεις δεν είναι μάθημα στο οποίο μπορείς εύκολα να βρεις καθηγητή για να σου κάνει ιδιαίτερα!

135 κενά καθηγητών

Πληροφορίες από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας θέλουν τα κενά αυτά να καλύπτονται κατά προτεραιότητα, μόλις έρθουν πιστώσεις από το υπουργείο Παιδείας. Το ερώτημα, ωστόσο, είναι πότε θα έρθουν οι πιστώσεις αυτές και πώς θα αναπληρωθεί το χαμένο έδαφος για τους μαθητές...

Και αυτό γιατί τα κενά σε εκπαιδευτικούς δεν είναι... προνομιακό πρόβλημα των μαθητών του ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου. Στα δημόσια γυμνάσια και λύκεια του νομού υπάρχουν 135 κενά εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των καθηγητών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης κ. Πέτρο Κακαζιάνη. Κατά τον ίδιο, τα περισσότερα κενά εντοπίζονται σε ΕΠΑ.Λ., Μουσικό, Καλλιτεχνικό και Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

Λάθος προτεραιότητες

Ο κ. Κακαζιάνης είναι λάβρος για τις προτεραιότητες που έχουν δοθεί για την κάλυψη των κενών του Ηρακλείου. Όπως λέει, στη Λάρισα με ήδη διορισμένους μόνιμους 4 καθηγητές κομμωτικής έστειλαν άλλους 3, ενώ στο Ηράκλειο, όπου δεν έχουμε κανέναν μόνιμο, δεν έστειλαν ούτε έναν. Έτσι μένουν 8 τμήματα κομμωτικής με 200 μαθητές να μην κάνουν το βασικό μάθημα της ειδικότητάς τους.

Ο ίδιος κάνει λόγο ευθαρσώς για λάθος τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, αναφέροντας: «Τοποθετήσανε 6 εκπαιδευτικούς Αγγλικών στην α' Ηρακλείου, ενώ οι ανάγκες ήταν για έναν. Διορίστηκαν αναπληρωτές σε ΔΔΕ και σχολεία που υπάρχει μόνιμο εκπαιδευτικό και λιγότερα τμήματα και όχι εκεί που δεν υπάρχει κανένας εκπαιδευτικός και διπλάσια σε αριθμό τμήματα», και καταλήγει: «Ποιανού προτεραιότητα ήταν να αξιοποιήσει τις τελευταίες ελάχιστες πιστώσεις για να καλύψει πλήρως τις ώρες των Αγγλικών στα σχολεία του νομού Ηρακλείου και ΟΧΙ να έρθουν εκπαιδευτικοί ειδικότητας κομμωτικής για τα οχτώ τμήματα μαθητών που δε διαθέτουν κανένα εκπαιδευτικό; Ή να φέρουν εκπαιδευτικούς Ιατρικής για τη Β' και Γ' τάξη στο ΕΠΑ.Λ. Αρκαλοχωρίου και στο ΕΠΑ.Λ. Μοιρών, που λειτουργούν μόνο με ένα εκπαιδευτικό Νοσηλευτικής και κινδυνεύουν όλοι αυτοί οι εκατοντάδες μαθητές να μη λάβουν στο τέλος απολυτήριο και πτυχίο. Αλλά τι αξία έχουν όλα αυτά μπροστά στην επιτακτική ανάγκη να ξέρουν όλοι οι μαθητές Αγγλικά!!

Για όλο αυτό το φιάσκο η Διεύθυνση δείχνει το υπουργείο και το υπουργείο τη Διεύθυνση, το γνωστό μπαλάκι ευθυνών».

ΤΑ ΝΕΑ του neakriti.gr στο Google News