iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝΟΥΓΚΑ


ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΑΝΤΩΝΟΓΙΑΝΝΑΚΗ

Ιδιαιτέρως αυξημένο αποδείχτηκε το ενδιαφέρον αγοραστών και δικτύων διανομών για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων στον κόσμο "Anuga 2011", που πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία. Στην έκθεση, από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν πάνω από 180 επιχειρήσεις, ενώ σε αυτήν εγκαινιάστηκε και το brand "Taste like Greece", που αποτελεί τη νέα σήμανση του ΟΠΕ για τις εθνικές συμμετοχές, σε όλες τις εκθεσιακές εκδηλώσεις για τρόφιμα και ποτά για το 2012-2013, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Οργανισμού.
Το ελληνικό περίπτερο εντυπωσίασε τους εκπροσώπους των επιχειρηματιών και των ΜΜΕ και για την αισθητική του αλλά και για την ολοκληρωμένη παρουσία της ελληνικής αποστολής, που περιλάμβανε σειρά στοχευμένων δράσεων και προωθητικών ενεργειών.
Οι ξένοι επισκέπτες ανταποκρίθηκαν ιδιαίτερα θετικά στην εκδήλωση αυτή, συμμετείχαν ενεργά στη γευστική δοκιμή και αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους σε σχετικό ερωτηματολόγιο. Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκε πλήθος συναντήσεων με επιχειρηματικούς ομίλους του χώρου των τροφίμων και ποτών και διανομείς, από 30 και πλέον χώρες, με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωση και στήριξη του συγκεκριμένου κλάδου μέσω συνεργασιών και συνεργειών. Αξιοσημείωτο είναι ότι σε αυτή την έκθεση ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα ελληνικά τρόφιμα και ποτά παρουσιάστηκε από τις ΗΠΑ, το Ισραήλ, τη Ρωσία, την κεντρική Ευρώπη αλλά και από αναδυόμενες αγορές όπως η Ινδία, η Άπω Ανατολή και άλλες. Η ελληνική συμμετοχή, με μια ολοκληρωμένη παρουσία και με στοχευμένες δράσεις και εργαλεία προβολής, αξιοποίησε τον επικοινωνιακό και εμπορικό χαρακτήρα της έκθεσης, με βασική της προτεραιότητα την ενίσχυση της εικόνας και ταυτότητας των ελληνικών προϊόντων ανά κλάδο και ως σύνολο. Το τελικό αποτέλεσμα δικαίωσε το σύνολο των παράλληλων ενεργειών του ΟΠΕ για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη Διεθνή Έκθεση Anuga, επιτυγχάνοντας τη μεγάλη επισκεψιμότητα διεθνών αγοραστών στα περίπτερα των Ελλήνων εξαγωγέων, οι οποίοι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη συνολική παρουσία της Ελλάδας.

Οι καλύτεροι πρεσβευτές

O διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΕ κ. Αλκιδιάδης Καλαμπόκης, σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους διεθνών ΜΜΕ στα εγκαίνια της έκθεσης, τόνισε ότι οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις αποτελούν τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας μας, και υπογράμμισε την ανάγκη για την περαιτέρω στήριξή τους με δράσεις προβολής όπως οι "Ελληνικές εβδομάδες γεύσης". Στα εγκαίνια της έκθεσης παρέστη και ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Ι. Δριβελέγκας. Ο κ. I. Δριβελέγκας, συνοδευόμενος από το διευθύνοντα σύμβουλο και το γενικό διευθυντή του Οργανισμού κ. Μ. Αγγελάκη, ξεναγήθηκε στα περίπτερα των Ελλήνων εκθετών και επισκέφτηκε το degustation lounge του ελληνικού περιπτέρου, μια πρωτοβουλία για την προβολή των ελληνικών προϊόντων και τους τρόπους χρήσης τους με "όχημα" την ελληνική γαστρονομία, σε συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων της Ελλάδας (Hellenic Chef’s Club).

Επίσκεψη Χατζημαρκάκη

Το ελληνικό περίπτερο επισκέφτηκε επίσης και ο ευρωβουλευτής του γερμανικού Φιλελεύθερου Κόμματος, κ. Γιώργος Χατζημαρκάκης, ο οποίος εξέφρασε τη στήριξή του στις προσπάθειες του ΟΠΕ για την ενίσχυση της παρουσίας των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Παράλληλα, ο κ. Χατζημαρκάκης, συνοδευόμενος από στελέχη του Γερμανοελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου (DHW), πραγματοποίησε συνάντηση με τον κ. Καλαμπόκη, όπου συζήτησαν συγκεκριμένες δράσεις για την προώθηση και προβολή των ελληνικών προϊόντων, τόσο στη Γερμανία, όσο και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Τόνισε, μάλιστα, την αναγκαιότητα ύπαρξης ενιαίου brand για την ελληνική γαστρονομία, που θα αποτελεί πιστοποίηση για τον Ευρωπαίο καταναλωτή.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολούθησαν εμπορικοί αντιπρόσωποι από όλο τον κόσμο και διεθνή ΜΜΕ τις παράλληλες εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο ΟΠΕ στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών "Anuga 2011". Στο degustation lounge οι εκπρόσωποι των διανομέων και οι δημοσιογράφοι δοκίμασαν τα ελληνικά προϊόντα των εκθετών, ενώ από τις πρωινές ώρες υπήρχε ζωντανή προετοιμασία και γευστική δοκιμή του ελληνικού πρωινού στους επισκέπτες της έκθεσης. Επίσης, στο πλαίσιο του προγράμματος "ΚΟΤΙΝΟΣ ΙΙ", ο ΣΕΒΙΤΕΛ πραγματοποίησε γευσιγνωσία ελαιολάδου, κατά την οποία παρουσίασε τις βασικότερες ποικιλίες ελιάς και τις ποιοτικές κατηγορίες ελαιολάδου, καθώς και τα ελαιόλαδα ΠΟΠ και ΠΓΕ, προσελκύοντας το ενδιαφέρον επισκεπτών για το ελληνικό ποιοτικό ελαιόλαδο.


ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

Αυξημένη η ζήτηση

O κ. Πρωτόπαππας, πρόεδρος της εταιρείας Conex Α.Ε., διαπιστώνει ότι η ζήτηση για ελληνικά προϊόντα είναι αυξανόμενη και ο αριθμός των επισκεπτών του περιπτέρου της εταιρείας δε μειώθηκε, αλλά απεναντίας αυξήθηκε συγκριτικά με άλλες χρονιές, παρά τις αρχικές επιφυλάξεις λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας, γεγονός που δίνει δυναμική για τη συνέχεια. Σημαντική επίσης ήταν η προσέλκυση και Αμερικανών αγοραστών, ενισχύοντας την επιτυχία της συμμετοχής της εταιρείας στην έκθεση.
Ο κ. Γιώργος Τσικανδυλάκης, ιδιοκτήτης της ατομικής ομώνυμης εταιρείας ελαιολάδου από την Κρήτη, ως νέος εκθέτης στην Anuga εξέφρασε τις καλύτερες εντυπώσεις για την εκθεσιακή εικόνα, αλλά κυρίως το επιχειρηματικό περιβάλλον που πρόσφερε ο ΟΠΕ και το brand "Taste like Greece", τονίζοντας ότι «τέτοιες παρουσίες μάς κάνουν όλους τους Έλληνες περήφανους για την εικόνα εξωστρέφειας και ποιότητας, η οποία αντιπαρατίθεται στα κακά σχόλια και τις άσχημες εικόνες που δυστυχώς χαρακτηρίζουν τη χώρα μας το τελευταίο διάστημα».

Νέες δράσεις

Μια από τις αμέσως επόμενες μελλοντικές δράσεις του ΟΠΕ είναι η για άλλη μια χρονιά συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Δομικών Υλικών "BIG 5 SHOW", με σκοπό την ενίσχυση και προβολή των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου. Στο περίπτερο του Οργανισμού θα συμμετάσχουν 43 ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, σε συνολική επιφάνεια 980 τ.μ. περίπου. Η συγκεκριμένη έκθεση διοργανώνεται από 21 έως 24 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Dubai International Exhibition Center και αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση του κλάδου των δομικών υλικών για τις αραβικές χώρες. Τα προϊόντα που προβάλλονται στην έκθεση είναι δομικά υλικά, ηλεκτρολογικό υλικό, εξοπλισμός αεροδρομίων, ηλεκτρικά μηχανήματα, τεχνολογία υδάτων και περιβάλλοντος, τεχνολογία κλιματισμού κατοικιών και επαγγελματικών χώρων κ.λπ.


Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση