iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΝΕΑ ΗΜΕΡΑ - 3Β


Πρόκειται για μια εικόνα τού πολύ πρόσφατου παρελθόντος. Όλοι, καπνιστές και μη, γνωρίζουμε τον άνδρα της "Μάλμπορο". Έγινε σχεδόν αντικείμενο λατρείας, ενώ δεν υπήρξε πότε στην πραγματικότητα.
Πρέπει όμως να πάμε πίσω στο 1950, όταν τα τσιγάρα με φίλτρο απευθύνονταν στις γυναίκες. Τότε είναι που οι άνδρες μπήκαν στο στόχαστρο των εταιρειών καπνού για να γίνουν η καινούργια πελατεία αυτού του προϊόντος. Έπρεπε η διαφημιστική εικόνα του να επανατοποθετηθεί στην αγορά και το έργο αυτό ανέλαβε η Leo Burnett, με μια ιστορική διαφημιστική καμπάνια που θεωρείται η λαμπρότερη στα χρονικά της διαφήμισης.
Σε τι στηρίχτηκε; Αγνοώντας το στοιχείο του φίλτρου, το οποίο είχε ήδη επινοηθεί για τη μείωση των επιπτώσεων του καπνού στην υγεία, ποντάρει σε μια δυναμική εικόνα πραγματικά ανδρική και σ’ ένα πρόσωπο, αυτό του Darrell Winfeld. Ένας αληθινός cowboy που η εικόνα του μέσα σε ανοιχτές κοιλάδες, ανάμεσα σε άλογα, αποπνέει μια αίσθηση ελευθερίας και ανεξαρτησίας. Είναι άκρως αρσενική και συγχρόνως απολύτως υγιεινή!
Τα αποτελέσματα ήταν άμεσα και απίστευτα καλά. Η εταιρεία Marlboro φτάνει γρήγορα στην πρώτη θέση παγκοσμίως.
Μάλιστα η Philip Morris αγόρασε τα δικαιώματα από τον Έλμερ Μπερνστάιν για τη μουσική του έργου "The magnificent seven" το 1963, ώστε να τη χρησιμοποιήσει σαν μουσική επένδυση στις διαφημίσεις τις. Ήταν μία "λεπτομέρεια" που τελειοποίησε την εικόνα της μάρκας. Αλήθεια, η μουσική αυτή σας θυμίζει περισσότερο το έργο ή τη διαφήμιση;

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση