iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΑΣΙΚΟ



Όταν κάποιος χωρίζει, ανάλογα με το χαρακτήρα και τις προσωπικές του εμπειρίες, περνάει ουσιαστικά τα στάδια του πένθους. Η καρδιά του είναι ραγισμένη και αυτό δεν είναι μελό, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο. Τα τελευταία χρόνια εξελικτικοί ψυχολόγοι, νευροεπιστήμονες και ερευνητές έριξαν φως στο μυστήριο του πόνου του χωρισμού. Τι συμβαίνει συνήθως; Αρχικά το άτομο που χωρίζει δεν μπορεί να πιστέψει ότι συνέβη κάτι τέτοιο και αρνείται να το αποδεχτεί. Στη συνέχεια νιώθει θυμό για τον πρώην σύντροφό του αλλά και για τον εαυτό του, π.χ., γιατί ίσως δεν έκανε κάτι παραπάνω για να διατηρήσει τη σχέση.
Τι να κάνεις: Βίωσε το πένθος του χωρισμού. Μην προσπαθείς να αποφύγεις τα συναισθήματα θλίψης. Αποδέξου το. Χωρισμός σημαίνει ότι κάποιος από τους δυο παύει να είναι ικανοποιημένος, σε συναισθηματικό, σεξουαλικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Ανάλαβε την ευθύνη της επιλογής σου. Μην κατηγορείς τον πρώην σύντροφό σου ή τους γονείς σου ή τα τρίτα άτομα που σε οδήγησαν στο χωρισμό. Οι κατηγορίες μόνο μειωμένη αυτοπεποίθηση δείχνουν, ενώ δε σε βοηθούν να εντοπίσεις τα λάθη σου και να βελτιώσεις τον εαυτό σου. Ξέχασε κάθε μορφής εκδικητικότητα, αποφεύγοντας να διαδίδεις πράγματα σε βάρος του. Μια τέτοια συμπεριφορά δείχνει μικροπρέπεια και οι συκοφαντίες συνήθως είναι μια μορφή βίας με στόχο την κοινωνική ταπείνωση και τον εξευτελισμό.
Μη γυρίζεις πίσω: Οι άνθρωποι έχουμε την απίστευτη ικανότητα να ξεχνάμε αρκετές φορές τις αρνητικές στιγμές σε μια σχέση και να συγκρατούμε μόνο τις θετικές. Σε αυτό το σημείο αναζητάμε το σύντροφό μας μετατρέποντας το χωρισμό σε διαδικασία χωρίς τέλος. Απόφυγε τις οικειότητες έτσι ώστε να ξεκαθαριστούν τα συναισθήματα και από τις δύο πλευρές. Τα φιλικά ραντεβού και οι συναντήσεις με διαφορές προφάσεις το μόνο που μπορούν να προσφέρουν είναι η επιστροφή σε προηγούμενα στάδια του χωρισμού.
Δες το χωρισμό ως ευκαιρία και όχι ως αποτυχία:
Εκμεταλλεύσου αυτή την περίοδο για να επανεξετάσεις τις δυνατότητες, τα όνειρα και τις προσδοκίες σου.

Β
Μίλα σε φίλους
Η απομόνωση αποτελεί εμπόδιο στην υγιή αντιμετώπιση του χωρισμού. Πολλοί άνθρωποι πιθανόν να μη γνωρίζουν πώς να σε βοηθήσουν ή μπορεί να μη θέλουν να σε ενοχλήσουν. Προσέγγισέ τους εσύ, έκφρασε τις ανάγκες σου και προσπάθησε να είσαι θετική στην πρόσκληση κάποιου φίλου για έξοδο.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση