iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017
ΧΑΝΙΑ

Χανιά: Δράσεις για την ενίσχυση στην ψυχολογία της αγοράς


H εικόνα των περίπου 220 κλειστών καταστημάτων ακόμα και στο κέντρο της πόλης των Χανίων δημιούργει προβληματισμό καθώς δρόμοι που πριν από δυο χρόνια έσφυζαν από ζωή σήμερα αποτελούν ζώνη εγκατάλειψης
Η ομοσπονδία εμπορικών συλλόγων Κρήτης αλλά και ο εμπορικός σύλλογος Χανίων μαζί με τους υπολοίπους του νησιού σε μια προσπάθεια να αλλάξει η εικόνα αλλά και η ψυχολογία της αγοράς
προχώρησαν σε μια σειρά από δράσεις τις οποίες περίγραψε μιλώντας στην Κρήτη tv o πρόεδρος της ομοσπονδίας και πρόεδρος του εμπορικοί συλλόγου Χανίων Γιάννης Μαργαρώνης.
Oυσιαστικά από την Κρήτη και για όλη την Ελλάδα εφαρμόζονται πιλοτικά 3 δράσεις.
«Η μια ήταν σύνδεση του τουρισμού με το εμπόριο το οποίο δεν το είχαμε με αφίσα και άλλες ενέργειες που θα γίνουν στο μέλλον , το δεύτερη ήταν να μαζέψομε τα κλειστά μαγαζιά και βγάλαμε μια αφίσα που καλύπτει αυτή την ασχήμια και δίνει και ένα αισιόδοξο μήνυμα»
Η τρίτη δράση είναι και η πλέον πρωτοποριακή.
«Θα αγοραστούν μηχανήματα τα οποία θα μπουν σε λιμάνια και αεροδρόμια μέσω των οποίων θα στέλνονται sms στους τουρίστες για αγορές από τα πιστοποιημένα καταστήματα των εμπορικών συλλόγων ».
Σύμφωνα με τον κ Μαργαρώνη η πιστοποίηση των επιχειρήσεων που θα μπουν στη δράση αυτή θα γίνει με πολύ αυστηρά κριτήρια.

« Θα πιστοποιήσουν οι εμπορικοί συλλογή τα μέλη τους μέσα από μια μεγάλη διαδικασία
Θα αποκτήσουν τα καταστήματα το ειδικό αυτοκόλλητο σηματάκι και θα εγγυόμαστε εμεις για την ποιότητα των προσόντων»

Η δράση αυτή θυσιαστικά σημαίνει πως ο επισκέπτης με το που θα φτάνει σε κάποια πύλη εισόδου θα λαμβάνει ένα μήνυμα για το που και με ποιο τρόπο θα κάνει ασφαλείς αγορές

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση