iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΑΣΙΚΟ


Όλοι το έχουμε περάσει: ένας κουραμπιές στο ένα πάρτι, ένα μελομακάρονο στο άλλο, τρία κομμάτια βασιλόπιτας στο ρεβεγιόν και λες αντίο στη δίαιτα που έκανες τόσο καιρό. Μην ανησυχείς! Υπάρχει τρόπος να κρατήσεις ισορροπία και να ευχαριστηθείς και κάποια γιορτινά εδέσματα. Δες ποια είναι τα «ναι» και τα «όχι» της γιορτινής διατροφής και καλές γιορτές.

Βρέξε το στόμα σου
Η αποφυγή περιττών θερμίδων στα αλκοολούχα ποτά των γιορτών δε σημαίνει πως πρέπει να τη βγάλεις με ένα ανθρακούχο νερό όλο το βράδυ. Η σαμπάνια, η μπύρα διαίτης και το ανθρακούχο κρασί είναι αρκετά διαιτητικά από άποψη θερμίδων. Απόφυγε την ανάμειξη ενός ποτού με φρουτοχυμό ή κάποιο αναψυκτικό που μπορεί να προσθέσει 100 θερμίδες ανά ποτήρι.

Η πιατέλα με τα τυριά
Μια συνήθης γιορτινή τακτική είναι οι μεγάλες πιατέλες γεμισμένες με πολλά και διαφορετικά είδη τυριού. Φρόντισε να δείξεις προτίμηση στα τυριά χαμηλών λιπαρών, ενώ μια καλή τακτική είναι να αποφύγεις τελείως τα λιωμένα τυριά ή το τυρί κρέμα. Για να αισθανθείς μεγαλύτερη ικανοποίηση κόψε μια φέτα τυριού σε μικρά κομματάκια και απόλαυσέ τη σιγά-σιγά.

Αλλαντικά και άλλα ορεκτικά
Τυροπιτάκια, πιατέλες με αλλαντικά, καναπεδάκια, πιτούλες είναι μόνο μερικά από τα ορεκτικά που θα ποζάρουν όλο χάρη στο γιορτινό τραπέζι. Μην το παρακάνεις. Πάρε δύο κομμάτια από κάθε ορεκτικό ή αλλαντικό. Δείξε μεγαλύτερη προτίμηση σε όσα ορεκτικά περιέχουν κοτόπουλο ή γαλοπούλα που φέρουν και τις λιγότερες θερμίδες.

"Φαρμακερά" γλυκά
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις πάνω σε έναν κουραμπιέ κατά τη διάρκεια των γιορτών. Το ίδιο ισχύει και για τις μελωμένες δίπλες και μελομακάρονα αλλά και για όλες εκείνες τις γλυκές πίτες που θα φτιάξει η γιαγιά και φέτος. Ένα κομμάτι από κάθε γλυκό θα σε κάνει να ασφυκτιείς μέσα στο πιο φαρδύ τζιν που διαθέτεις, γι' αυτό πρόσεξε. Περιόρισε την κατανάλωση γιορτινών γλυκισμάτων σε ένα κάθε τρεις ημέρες.


Β
Θερμίδες

Ένα μεσαίο μελομακάρονο: 155 θερμίδες. Ένας μεσαίος κουραμπιές: 120 θερμίδες. Μια δίπλα με μέλι και καρύδια: 85 θερμίδες. Ένα κομμάτι κέικ: 250 θερμίδες.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση