iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

Πώς θα χάσετε τα κιλά των Χριστουγέννων κάνοντας γυμναστική


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Τα Χριστούγεννα σίγουρα είναι μία περίοδος που όλοι θα φάμε λίγο παραπάνω και σίγουρα θα ξοδέψουμε πολύ χρόνο στο σπίτι - ειδικά στα οικογενειακά τραπέζια - χωρίς μάλιστα να μετακινηθούμε για ώρες από τη θέση μας!

Το να ακολουθούμε ένα πρόγραμμα άσκησης, καλό είναι να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και να μην το ξεχνάμε ακόμα και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Να θυμάστε ότι η φυσική δραστηριότητα είναι για όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από το φύλο και την ηλικία, μιας και μπορεί να προσφέρει αμέτρητα πλεονεκτήματα στην υγεία αλλά και στην ψυχολογία. Πιο συγκεκριμένα, η φυσική δραστηριότητα:

- Βελτιώνει την μυϊκή δύναμη.

- Βελτιώνει την ισορροπία και την ευλυγισία του σώματος.

- Μειώνει την πιθανότητα απόκτησης ασθενειών, όπως διαβήτης, καρδιαγγειακές ασθένειες και οστεοπόρωση.

- Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση με αποτέλεσμα τα άτομα - ειδικά μεγαλύτερης ηλικίας - να μπορούν να φέρουν εις πέρας τις δουλειές της καθημερινότητας.

- Μειώνει την κατάθλιψη και βελτιώνει τη διάθεση.

Πιστεύω θα μπορούσα να αριθμήσω πολλά ακόμα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει η άσκηση στον οργανισμό. Επειδή, όμως βλέπω ότι κάποιοι από εσάς ΄΄τρέχετε΄΄ για να επιστρέψετε πίσω στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής αλλά και κάποιοι άλλοι ψάχνεστε για να ξεκινήσετε μια καινούργια μορφή άσκησης, σας ετοίμασα μία λίστα με τις 4 πιο διαδεδομένες και ταυτόχρονα αποτελεσματικές μορφές άσκησης...


Ξεκινήστε έντονο περπάτημα, τρέξιμο ή πηγαίνετε για πεζοπορία

Είναι ότι πιο απλό μπορείτε να κάνετε, χωρίς καμία έξτρα οικονομική επιβάρυνση στην τσέπη σας και που θα σας προσφέρει πολλά πολλά οφέλη στην υγεία σας. Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης, αυξάνει την αερόβια ικανότητα με αποτέλεσμα να βελτιώνει τα επίπεδα αντοχής στον οργανισμό. Επίσης, μειώνει την πιθανότητα απόκτησης ασθενειών όπως καρδιαγγειακές, αυξημένη αρτηριακή πίεση και διαβήτη τύπου ΙΙ. H πεζοπορία μάλιστα είναι μια μορφή δραστηριότητας που μπορείτε να κάνετε με όλη την οικογένεια και να ανακαλύψετε πολλά νέα μέρη.


Ξεκινήστε κάποιο πρόγραμμα στο γυμναστήριο

Φαντάζομαι έχετε δοκιμάσει διάφορα αλλά βγαίνουν συνεχώς καινούργια... και δεν μπορείτε τελικά να καταλήξετε... "Ηips and abs", "body sculpt", "tae-bo" και φυσικά τα πολύ διαδεδομένα cross fit, Pilates και Yoga είναι μόλις μερικές από τις επιλογές. Καθ' ένα από αυτά έχει διαφορετικά οφέλη στον οργανισμό, αλλά τα πιο σημαντικά είναι ότι θα βελτιώσουν ταυτόχρονα και τη δύναμη και την αντοχή αλλά και την ευλυγισία σας!

Δοκιμάστε λοιπόν όποιο ταιριάζει καλύτερα στην ιδιοσυγκρασία σας ή για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα κάντε ένα συνδυασμό όσων περισσότερων προγραμμάτων μπορείτε! Έτσι και θα γυμναστείτε και θα μάθετε πολλές διαφορετικές τεχνικές ασκήσεων!


Κάντε μια πολεμική τέχνη

Τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να διαδίδονται όλο και περισσότερο και αυτό γιατί είναι μία ολοκληρωμένη μορφή άσκησης που γυμνάζει όλο το σώμα αλλά ταυτόχρονα βελτιώνει και τα επίπεδα αυτο-συγκέντρωσης.

Κάποιοι βέβαια υποστηρίζουν ότι το κάνουν για να τους βοηθήσει σε περίπτωση που υποστεί ανάγκη... όπως και να έχει σίγουρα μπορείτε να ξεκινήσετε και μια πολεμική τέχνη για να δείτε τις θετικές επιδράσεις αυτής της μορφής άσκησης στην υγεία σας.


Πηγαίνετε για μια βουτιά... που αλλού; στη πισίνα!

Η κολύμβηση αποτελεί μία από τις καλύτερες μορφές άσκησης, μιας και γυμνάζει εξ ολοκλήρου όλο το σώμα, βελτιώνει την αντοχή και την ευλυγισία. Είναι επίσης, ένα άθλημα κατάλληλο για άτομα που έχουν κάποιο τραυματισμό ή αρθρίτιδα, ενώ βοηθάει στο "κάψιμο" πάρα πολλών θερμίδων ακόμα και αν κολυμπήσετε μόνο για μισή ώρα. Κάτι ακόμα πολύ σημαντικό είναι ότι, βοηθάει στη μείωση του στρες καθώς και στη βελτίωση της διάθεσης.

Και φυσικά δε θα μπορούσα να σας αφήσω χωρίς να σας προτείνω και κάποιες συνταγές που μπορείτε να καταναλώσετε είτε κατά τη διάρκεια της άσκησης (αν πάτε για πεζοπορία) είτε αμέσως μετά για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη μυϊκή σας δύναμη, να ενυδατωθείτε και να αποφύγετε τραυματισμούς.

Πηγή: akispetretzikis.com

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση