iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017
ΜΟΥΡΑ

5 τροφές που μειώνουν το άγχος


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Το άγχος μπορεί είτε να είναι μόνιμο, είτε να κάνει… δυναμική εμφάνιση σε συγκεκριμένες περιόδους της ζωής μας, όπως είναι σε περίοδο εξετάσεων, πολλών deadlines, μιας μετακόμισης ή γενικότερων αλλαγών.

Όμως, υπάρχουν μερικές τροφές, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν να μετριαστεί το άγχος και αυτές σίγουρα δεν είναι το junk food.

Ποια είναι, λοιπόν, τα φαγητά που η επιστήμη υποστηρίζει ότι αποδεδειγμένα ρίχνουν τα επίπεδα του άγχους;


Blueberries

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C επιδρούν στην ηρεμία των καρδιακών παλμών και στη παραγωγή της κορτιζόλης.


Σπανάκι

Τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι είναι πλούσια σε μαγνήσιο, στοιχείο που συμβάλει να διατηρηθεί ήρεμο το νευρικό σου σύστημα. Το αποτέλεσμα είναι να κοιμάσαι εύκολα και όσο βαθιά και αναζωογονητικά πρέπει.


Γαλοπούλα

Δεν είναι σύμπτωση που μετά το χριστουγεννιάτικο γεύμα σε πιάνει υπνηλία. Περιέχει τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ παρακινεί τον εγκέφαλό σου να παράξει σεροτονίνη -με αποτέλεσμα να είσαι ήρεμος, χαλαρός και έτοιμος για να ξαπλώσεις ευτυχισμένος.


Προβιοτικά

Πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι τα τουρσιά συμβάλλουν στη μείωση του άγχους.


Βοδινό

Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως το βοδινό, τα κάσιους, το συκώτι και τα αυγά είναι εξαιρετικοί τρόποι να υποστηρίξεις το στρες σου στις δύσκολες μέρες και να είσαι γεμάτος ενέργεια και καθαρό μυαλό.

Πηγή: savoirville.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση