iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017
σκουπιδια ΒΟΑΚ σκουπιδια εθνικη οδο σκουπιδια σε φρεατια κρυμμένες πινακίδες

«Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι»


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Ηράκλειο και τις προαναγγελίες  Αρναουτάκη όσον αφορά τις εξαγγελίες Τσίπρα  σχετικά με τον  νέο ΒΟΑΚ  το στέλεχος της ΝΔ Νίκος Αντωνακάκης σχολιάζει ότι "όπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι."

Ο κ. Αντωνακάκης  επισημαίνει πως το Αναπτυξιακό συνέδριο Κρήτης δίνει την ευκαιρία στους  κκ Τσιπρα και Αρναουτακη να εξηγήσουν στους πολίτες τον τρόπο χρηματοδότησης του συγκεκριμένου έργου το οποίο όλοι συνηγορούν ότι για την κατασκευή του απαιτείται ποσό άνω των 2 δις ευρώ.

Γράφει ο κ. Αντωνακάκης

«Σίγουρο είναι και αυτό πιστεύω για άλλη μια φορά θα γίνει στο συνέδριο, ότι θα εξαγγελθεί η πρόθεση για την ανάθεση μιας μελέτης στρατηγικού σχεδιασμού, ενός συνολικού master plan για τον νέο ΒΟΑΚ, από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία, συνολικού μήκους 300 κm η οποία ασφαλώς και χρειάζεται.

Το σίγουρο επίσης είναι ότι "το δώρο" θα έχει τέτοιο περιτύλιγμα ώστε να αφήσει την εντύπωση στον Κρητικό λαό ότι σε δύο το πολύ χρόνια το έργο θα έχει ξεκινήσει, όσο δηλαδή χρόνος χρειάζεται για να ξεπεράσουμε τον σκόπελο των επερχόμενων Εθνικών εκλογών.

Η πραγματικότητα όμως, σύμφωνα και με υψηλόβαθμα στελέχη της δημόσιας διοίκησης  είναι ότι μέσα απ' αυτή την μελέτη συνολικού (στρατηγικού) σχεδιασμού, θα προκύψουν ο ενιαίος σχεδιασμός, οι βασικές προτεραιότητες, οι εναλλακτικοί τρόποι κατασκευής , νέες χαράξεις, απαλλοτριώσεις και άλλα πολλά  ώστε να έχουμε στην διάθεση μας το νέο ΒΟΑΚ και όχι απλή βελτίωση του υφιστάμενου.

Τα ίδια στελέχη τοποθετούν την έναρξη κατασκευής του έργου σε έναν χρονικό ορίζοντα όχι μικρότερο των 10 χρόνων. Η Κρήτη ασφαλώς και δικαιούται την κατασκευή ενός σύγχρονου και ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου

Ας μας απαντήσουν όμως οι αρμόδιοι αν το κράτος με τα δεδομένα της εθνικής μας οικονομίας μπορεί να εξασφαλίσει το κόστος των 2 δις ευρώ που υπολογίζεται για την κατασκευή του αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα την υποχρέωση για 30χρονια να καταβάλλει ποσό 120 εκ ευρώ ετησίως μέχρι την αποπληρωμή του.

Από την απάντηση θα κριθεί και η αξιοπιστία των εξαγγελιών τους. Μια αξιοπιστία  η όποια έχει μέχρι σήμερα πληγεί πολλές φορές από την ίδια την πραγματικότητα».

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση