iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017
ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕΣ ΑΥΓΑ

5 τροφές για καλή μνήμη και πολλή ενέργεια


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Η φύση παρέχει απλόχερα τροφές οι οποίες μπορούν να αντικαταστήσουν οποιοδήποτε συμπλήρωμα διατροφής.

Έτσι, εν' όψει και της νέας σχολικής χρονιάς, δείτε τις 5 τροφές, οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν τη μνήμη, αλλά και να χαρίσουν ενέργεια για πολλές ώρες.


Καστανό ρύζι

Είναι φιλικό για τον εγκέφαλο, επειδή περιέχει GABA (γ-αμινοβουτυρικό

οξύ), ένα αμινοξύ που συμβάλλει στην πρόληψη των προβλημάτων μνήμης και μπορεί να σε βοηθήσει να νιώθεις πιο ήρεμη και να σκέφτεσαι πιο καθαρά.


Φουντούκια

Σε έρευνα από το Πανεπιστήμιο της ανατολικής Φινλανδίας βρέθηκε πως άνθρωποι με υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης Ε στο αίμα τους είναι, μεγαλώνοντας, περισσότερο προστατευμένοι από διαταραχές της μνήμης.


Αβγό

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη, μια μορφή βιταμίνης του συμπλέγματος Β,

απαραίτητης για τη λειτουργία της φαιάς ουσίας και την παραγωγή ενέργειας στον εγκέφαλο.


Αχλάδι

Περιέχει πολλή κερκετίνη, ένα αντιοξειδωτικό που φαίνεται πως προσφέρει

προστασία από την εγκεφαλική εκφύλιση, δείχνει έρευνα από το Πανεπιστήμιο Cornell.


Καφές

Ο καθημερινός σου καφές μπορεί να κρατάει τον εγκέφαλό σου σε φόρμα, αναφέρεται σε γαλλική έρευνα, που δείχνει πως γυναίκες άνω των 65 ετών που έπιναν 3 ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ τη μέρα είχαν καλύτερη λειτουργία μνήμης.

Πηγή: shape.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση