iphone app
android app
iphone app android app
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017
Γαρίδες σαγανάκι

Αυτά τα μεζεδάκια, απολαύστε τα άφοβα


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Στις διακοπές ή στην πόλη, μια βραδιά σε μεζεδοπωλείο με φίλους είναι ό,τι καλύτερο.

Αν αναρωτιέστε τι να διαλέξετε από τον κατάλογο χωρίς τύψεις και χωρίς να δείτε τη ζυγαριά να ανεβαίνει επικίνδυνα, έχουμε την απάντηση.

Αυτό που χρειάζεστε είναι σωστό πλάνο δράσης για να απολαύσετε τους μεζέδες σας χωρίς να σας βαρύνουν!

Το μυστικό είναι να βάλετε απ' την αρχή στο πιάτο σας το είδος και την ποσότητα των μεζέδων που επιλέξατε και να περιοριστείτε σ' αυτά. Αν θέλετε να τσιμπήσετε επιπλέον μεζέδες μαζί με το ουζάκι ή το κρασί σας, περιοριστείτε σε φρέσκα σαλατικά (ντομάτα, αγγούρι, πιπεριά), ψητά λαχανικά ή μερικές μπουκιές χταπόδι ή καλαμάρι ψητό.

Γενικά, οι πιο υγιεινές και με λιγότερες θερμίδες επιλογές σας είναι κάποιες από τις παρακάτω:

• Χταπόδι / καλαμάρι ψητό

• Γαρίδες ψητές

• Πατατοσαλάτα

• Ψάρι ψητό

• Αχνινοσαλάτα

• Σαλάτα εποχής / χόρτα / κολοκυθάκια / παντζάρια βραστά

• Σαλάτα με ψάρι (π.χ. τσιροσαλάτα, ρεγγκοσαλάτα)

• Γαύρος / μαρίδα / αθερίνα τηγανιτή (μισή μερίδα)

• Τζατζίκι (αρκεί να μην βάλετε πάνω από 1 κ.σ. σε κάθε γεύμα)

Καλύτερα να αποφύγετε:

• Τυροσαλάτα

• Ταραμοσαλάτα

• Μελιτζανοσαλάτα

• Τηγανητά κεφτεδάκια

• Κεφτεδάκια λαχανικών (π.χ. ντοματοκεφτέδες, κολοκυθοκεφτέδες)

• Τυρομπουκιές, σαγανάκι

• Κρέας στη γάστρα ή στο χαρτί, με τυριά

• Πίτες

Όσο για το αλκοόλ, προφανώς είναι η μεγαλύτερη παγίδα.

Προσπαθήστε να περιοριστείτε σε μια μικρή ποσότητα, αραιώνοντας το ούζο ή το τσίπουρο με αρκετό νερό και πάγο και αραιώστε το κρασί σε με σόδα για να γίνει πιο ελαφρύ.

Αν πάλι προτιμάτε τη μπύρα, ένα μπουκάλι ή ένα μεγάλο ποτήρι θεωρείται μια "λογική" ποσότητα.

capital

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση