iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017
Barbie

Η Barbie έχει instagram και βάζει κάτω όλες τις fashionistas


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Είναι το κορίτσι με τον λογαριασμό στο Instagram που ζηλεύουν όλες. Το κορίτσι με τις συνεχείς φωτογραφίσεις με εμφανίσεις που επιμελούνται σχεδιαστές ρούχων, ταξίδια στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, στην Έκθεση Έργων Τέχνης Art Basel, στη Βασιλεία. Το κορίτσι με πολλά αξεσουάρ, προϊόντα μακιγιάζ ακόμη και αντηλιακό.

Το κορίτσι με τριμελή ομάδα styling που την ακολουθεί σε κάθε της βήμα. Το κορίτσι με 1,7 εκατομμύρια ακολούθους.

Μόνο που το συγκεκριμένο κορίτσι δεν είναι αληθινό, αν και οι φωτογραφίες της και ο ενθουσιασμός τής ομάδας της μπορεί να ξεγελάσουν.

Ooh la la! Love seeing the "The Art of @barbiestyle" at the @Assouline Paris flagship, c'est magnifique! ❤️ #barbiebooktour #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Η πιο συναρπαστική εξέλιξη στο Instagram είναι ότι υπάρχει ένας λογαριασμός που ανήκει στη Barbie.

Είναι το Chanell @BarbieStyle Instagram, το οποίο καθιέρωσε την πιο διάσημη κούκλα ως μια δύναμη υπολογίσιμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Bonjour, Paris! The City of Lights is a must-stop on my #barbiebooktour, you know it's one of my favorites! 🇫🇷 #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Σε ανταγωνισμό με τους κορυφαίους bloggers της μόδας στον κόσμο, το @BarbieStyle Instagram έχει πάνω από 1,7 εκατομμύρια ακολούθους και συνεχώς προστίθενται νέοι.

Η Barbie έκανε το ντεμπούτο της το 1959 ως πνευματικό παιδί της συνιδρύτριας της Mattel, Ρουθ Χάντλερ. Η κούκλα ενηλίκων (έφηβη μοντέλο μόδας) ήταν κάτι εντελώς αντίθετο με τις δημοφιλείς κούκλες μωρά της εποχής. Από τότε πωλείται σε 150 χώρες και αποτελεί είδος της παγκόσμιας ιστορίας παιχνιδιών.

Cooling off after a casual stroll downtown. I love to explore the city on foot! 👟#barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Ο λογαριασμός @BarbieStyle Instagram ξεκίνησε και παραμένει σε μεγάλο βαθμό ως προσωπικό project της Κιμ Κούλμον στελέχους της Barbie Design στη Mattel, των διευθυντών σχεδιασμού της Barbie, Ρόμπερτ Μπεστ και Ζλάταν Ζουκάνοβιτς που είναι οι επικεφαλής δημιουργικού και φωτογραφίας του λογαριασμού.

New York inspires me to mix up my look, like pairing these fun, floral prints! What does New York style mean to you? 🚦#barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Δημιουργήθηκε για να επισημάνει την επιρροή της Barbie στον χώρο της μόδας, της τέχνης και του πολιτισμού, ενώ τιμά τη διάσημη κούκλα και στον ψηφιακό κόσμο. Η ιδέα γεννήθηκε όταν η Κούλμον αποφάσισε να ενδώσει στο Instagram και να δημιουργήσει λογαριασμό. Ακολούθησε κάποιους φίλους της, περιοδικά και φυσικά τη @Barbie.

Ενώ ο επίσημος λογαριασμός του brand στο Instagram αξιοποιήθηκε ως πλατφόρμα μάρκετινγκ για το εμπορικό σήμα, με τα προϊόντα, τις προωθητικές εκδηλώσεις και τα regrams των θαυμαστών, η Κούλμον είδε μια ευκαιρία για τη Barbie να γίνει μέρος ενός διαφορετικού κόσμου στο Instagram - του όμορφου, σκηνοθετημένου κόσμου όπως στα περιοδικά.

Taxi! Heading downtown to see the @assouline team and finalize our plans for tomorrow's "The Art of @barbiestyle" launch event! 🎀 #barbiebooktour #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

«Η Barbie ξεκίνησε ως μοντέλο μόδας. Προσποιούμαστε ότι είναι μία νεαρή που παρακολουθεί διάφορες εκδηλώσεις μόδας και τέχνης και ταξιδεύει πολύ» ανέφερε η Κούλμον στο racked.

«Η Barbie είναι η celebrity μας και εμείς η ομάδα της» σημείωσε.

Next up from this year's @CFDA nominated designers, @MonseMaison! This collection, from co-creative directors Laura Kim and Fernando Garcia, is known for combining femininity and architectural proportions. I love the way they give classic shirting a modern twist! ✔️ #CFDAAwards #monsegirl #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Τα περισσότερα από τα ρούχα που φοράει η κούκλα σχεδιάζονται αποκλειστικά για το Instagram από τον Μπεστ. Οι Κούλμον, Μπεστ και Ζουκάνοβιτς συνεργάζονται άψογα και εργάζονται για το Chanell @BarbieStyle εκτός ωραρίου εργασίας και Σαββατοκύριακα.

I feel so lucky to travel the world, but nothing compares to the comforts of home! 🏡 #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Το @BarbieStyle προβάλλει ένα σύγχρονο κορίτσι με ένα φιλόδοξο lifestyle. Δεν είναι ένας λογαριασμός για παιδιά ή γονείς, αλλά περισσότερο για νεαρές ηλικίας 20 και κάτι, οι οποίες ίσως δεν έχουν αγγίξει Barbie εδώ και δύο δεκαετίες.

«Για μεγάλα γεγονότα περνάμε από τα ίδια κανάλια που θα περάσει μια διασημότητα. Δεν μπορώ να σας πω πόσους δημοσιογράφους έχουμε γνωρίσει -φροντίζουμε να τους βρούμε κατά τη διάρκεια του γεγονότος ή πριν, οποτεδήποτε. Οι συζητήσεις είναι ίδιες, σαν να είμαστε διασημότητες, έχουμε την ίδια αναγνωρισιμότητα. Είναι πραγματικά συναρπαστικό», ανέφερε ο Μπεστ.

When it comes to style, we're a triple threat! Tag your crew. 3️⃣ #barbie #barbiestyle

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle) στις

Μία λεπτομερή ματιά στον διάσημο λογαριασμό στο Instagram προσφέρει το βιβλίο «The Art of @BarbieStyle» που κυκλοφόρησε από τον οίκο Assouline στις αρχές του μήνα. Το βιβλίο περιλαμβάνει φωτογραφίες και κείμενά της Barbie, αλλά και αποσπάσματα από ρήσεις διάσημων προσωπικοτήτων.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση