iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
MINI BUS ΜΙΝΙ ΜΠΑΣ

Τα δρομολόγια των mini bus, τι αλλάζει στη Γιαμαλάκη;


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Κανονικά προχωρά από το Δήμο Ηρακλείου ο σχεδιασμός για τα πολυσυζητημένα μίνι-μπας.

Στην αυριανή συνεδρίασή της, η Επιτροπή Κυκλοφορίας καλείται, μεταξύ άλλων, να εγκρίνει δύο νέες γραμμές του αστικού ΚΤΕΛ (με αφετηρία-τερματισμό αντίστοιχα το λιμάνι και το Παγκρήτιο Στάδιο), που θα διασχίζουν το κέντρο και το βόρειο παραλιακό μέτωπο.

Στην εισήγηση γίνεται λόγος τυπικά για μεσαίου μεγέθους λεωφορεία. Προφανώς όμως, αν κρίνει κανείς από τις δύο νέες διαδρομές και τα όσα είχαν προαναγγελθεί διά στόματος του δημάρχου και των αντιδημάρχων, πρόκειται για τις περίφημες διαδρομές με τα μίνι-μπας.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΚΑΘΟΔΟΝ ΤΑ ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ MINI BUS ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Ένα πρώτο "κρας τεστ", στο οποίο σχεδιάζει να προχωρήσει η Λότζια στο πλαίσιο σταδιακής εφαρμογής συνολικά της κυκλοφοριακής μελέτης Ρέντζου και του εξοστρακισμού μελλοντικά των Ι.Χ. απ' όλο το εντός τειχών κομμάτι της πόλης...

Στη σχετική εισήγηση του Τμήματος Κυκλοφορίας και Συγκοινωνιών προς την Επιτροπή Κυκλοφορίας, στο 5ο θέμα που αφορά στην έγκριση νέων γραμμών αστικού ΚΤΕΛ για την πόλη του Ηρακλείου, περιγράφεται αρχικά η υφιστάμενη κατάσταση.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΜΕ MINI BUS Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, «οι υπάρχουσες αστικές συγκοινωνίες δεν εξυπηρετούν το βόρειο τμήμα της πόλης. Δεν υπάρχουν αστικές γραμμές λεωφορείων που να διέρχονται από τον παραλιακό δρόμο σε όλο το μήκος, από την περιοχή του Παγκρήτιου Σταδίου μέχρι και τη Νέα Αλικαρνασσό, ούτε οι περιοχές αυτές συνδέονται με το κέντρο της πόλης».

Για να αντιμετωπιστούν κάποιες στρεβλές καταστάσεις και ελλείψεις, σύμφωνα με την εισήγηση προς την Επιτροπή Κυκλοφορίας, «προτείνεται η δημιουργία δύο νέων λεωφορειακών γραμμών, οι οποίες θα καλύψουν το έλλειμμα που εμφανίζεται στην εξυπηρέτηση των περιοχών αυτών με τη δρομολόγηση μεσαίου μεγέθους λεωφορείων.

Η πρώτη γραμμή θα έχει αφετηρία και τέρμα το λιμάνι του Ηρακλείου και θα ακολουθεί την εξής διαδρομή: Λιμάνι - Εθν. Αντιστάσεως - Ικάρου - "Αστόρια" - Δικαιοσύνης - 1821 - πλ. Κορνάρου - Έβανς (μεγάλη) - Πλαστήρα - Πολιτιστικό Κέντρο - Χανιώπορτα - Καλοκαιρινού - Γιαμαλάκη - Μητσοτάκη - ενετικό λιμάνι - ΟΛΗ - λιμάνι. Η δεύτερη γραμμή θα έχει αφετηρία και τέρμα το Παγκρήτιο Στάδιο και θα ακολουθεί την εξής διαδρομή: Παγκρήτιο Στάδιο - Καράβολας - Τάλως - "Μητέρα" - Αρχ. Μακαρίου - Καλοκαιρινού - Αγ. Μηνά - πλ. Κορνάρου - Αβέρωφ - "Αστόρια" - Δικαιοσύνης - Καλοκαιρινού - Γιαμαλάκη - Μουσείο Φυσ. Ιστορίας - "Μητέρα" - Τάλως - Καράβολας - Παγκρήτιο Στάδιο.

Οι δύο αυτές λεωφορειακές γραμμές θα εξυπηρετούν τόσο τις τοπικές ανάγκες των περιοχών, από τις οποίες διέρχονται, όσο και υπερτοπικές ανάγκες μετακινήσεων λόγω της διέλευσής τους από περιοχές εύκολα προσβάσιμες με άλλα μέσα μεταφοράς, υποστηρίζοντας τις μετεπιβιβάσεις και τη βελτιστοποίηση των μετακινήσεων.


Διπλής κατεύθυνσης η Γιαμαλάκη

Για την εφαρμογή των νέων λεωφορειακών γραμμών θα χρειαστεί να τροποποιηθεί η φορά της οδού Στ. Γιαμαλάκη σε διπλής κατεύθυνσης, με την επισήμανση ότι η κίνηση από νότια προς βόρεια θα γίνεται αποκλειστικά από τα λεωφορεία, ενώ η κίνηση από βόρεια προς νότια θα παραμείνει για όλα τα οχήματα.

Για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης κίνησης των νέων λεωφορειακών γραμμών θα επεκταθεί η ήδη υπάρχουσα στενή νησίδα από το βόρειο άκρο της οδού Στ. Γιαμαλάκη μέχρι το νότιο άκρο της οδού, στη διασταύρωση με την οδό Καλοκαιρινού, με ολοκληρωτική απαγόρευση της στάσης και στάθμευσης σε όλο το μήκος της οδού Στ. Γιαμαλάκη.

Ρεπορτάζ: Μπάμπης Σαββίδης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση