iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
ΦΟΡΟΣ ΚΡΑΣΙ

Θετική υποδοχή αγροτικών προϊόντων σε αγορές της Ασίας


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ενημερωτικές ημερίδες για την Ιαπωνική αγορά και την προώθηση τροφίμων και ποτών στη Ν.Α. Ασία, με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, διοργάνωσαν το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Ελληνο-Ασιατικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο, στο πλαίσιο νέων δράσεών τους για την υποστήριξη με πρακτικό τρόπο των εξωστρεφών ελληνικών επιχειρήσεων.

Οι ημερίδες πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη-σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, το Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδας και το Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας- και στην Αθήνα, και τις παρακολούθησαν 70 υψηλόβαθμα στελέχη εταιριών.

Στο πλαίσιο της ενημερωτικής πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου, έγινε παρουσίαση της επιχειρηματικής αποστολής που προετοιμάζεται σε τέσσερις προορισμούς της Ασίας (Τόκυο, Σεούλ, Πεκίνο, Ταιπέι) από τις 24 Ιουνίου μέχρι τις 4 Ιουλίου του 2017, με αποκλειστικό στόχο την πραγματοποίηση Β2Β συναντήσεων με επιλεγμένες τοπικές εταιρίες.

Όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής και μέλος του Δ.Σ. του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, «οι ελληνικές εταιρίες, για να αντισταθμίσουν τις απώλειες από την παρατεταμένη ύφεση, πρέπει να βγουν μπροστά και με όραμα, σχεδιασμό και στρατηγική να εξερευνήσουν έγκαιρα και να δικτυωθούν, όχι μόνο σε ευρωπαϊκές, αλλά και σε μακρινές και υποσχόμενες αγορές, όπως οι ασιατικές, αξιοποιώντας το παγκόσμιο δίκτυο των διμερών Γερμανικών Επιμελητηρίων και στις συγκεκριμένες χώρες.

»Το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο με χρήσιμες δράσεις και συνέργειες φιλοδοξεί να στηρίζει τις εταιρίες-μέλη του, που αναζητούν διέξοδο οπουδήποτε υπάρχουν επιχειρηματικές ευκαιρίες».

Ο πρόεδρος του Ελληνο-Ασιατικού Επιχειρηματικού Συμβουλίου, Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, σχολίασε ότι «η Ασιατική Ήπειρος παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές και μπορεί να απορροφήσει περισσότερες ελληνικές εξαγωγές λόγω του μεγέθους της, καθώς συγκεντρώνει τα 2/3 του παγκόσμιου πληθυσμού και χαρακτηρίζεται από την άνοδο της μεσαίας τάξης, την αύξηση της αγοραστικής δύναμης και την έντονη καταναλωτική τάση με δυτικά πρότυπα.

»Βασικές προϋποθέσεις είναι η μακροχρόνια στόχευση, η υπομονή, η συνέπεια, η συχνή παρουσία, η επιλογή αξιόπιστων τοπικών συνεργατών και το χτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με Ασιάτες εταίρους».

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο επισημαίνει, ότι για τη συμμετοχή και το πλήρες πρόγραμμα της επιχειρηματικής αποστολής στην Ασία, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει στο τηλ. 210 64 19 026.


Πρόγραμμα προώθησης οίνου στην Ιαπωνία

Αύξηση κατά 48,5% παρουσίασαν οι εξαγωγές ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία κατά το 2016 έναντι του 2015, ενώ κατά 48,7% είχαν αυξηθεί το 2015 έναντι του 2014. Σωρευτικά κατά την τριετία 2013-2016 η αύξηση ανήλθε σε 185% και η αξία των εξαγωγών κατά το 2016 ανήλθε σε 456.000 ευρώ.

Αυτό προκύπτει από στοιχεία του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Τόκυο και υπενθυμίζεται ότι για την προώθηση των ελληνικών οίνων στην ιαπωνική αγορά ξεκίνησε το 2015 πρόγραμμα προώθησης που προβλέπει δημοσιεύσεις στον κλαδικό τύπο, επισκέψεις εισαγωγέων και εκπρόσώπων του τύπου στην Ελλάδα, συμμετοχή στις κλαδικές εκθέσεις, διοργάνωση γευσιγνωσιών και θεματικών σεμιναρίων για εξειδικευμένο κοινό, καθώς και εκδηλώσεις για καταναλωτές.

Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Enterprise Greece και το Γραφείο ΟΕΥ Τόκυο και έχει έως σήμερα αποφέρει τόσο αύξηση της αξίας των ελληνικών εξαγωγών όσο και διεύρυνση του αριθμού των εισαγωγέων ελληνικών οίνων.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν αν επισκεφθούν τις παρακάτω ηλεκτρονικές σελίδες:

-Πρόγραμμα εκδηλώσεων: www.japan-greece-business.gr/calendar.

-Πληροφορίες για την ιαπωνική αγορά οίνου: www.japan-greece-business.gr/japan-wine-market-alcoholic-products.

-Eπιχειρηματικός Οδηγός για την Ιαπωνία: www.japan-greece-business.gr.

ΑΠΕ - ΜΠΕ

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση