iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 19 Αυγούστου 2017
ΤΡΟΧΑΙΑ - ΕΚΚΛΗΣΑΚΙΑ - ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ - ΒΟΑΚ

Αιματοχυσία δίχως τέλος στους δρόμους της Κρήτης


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Αιματοχυσία δίχως τέλος στους δρόμους της Κρήτης, με τα επίσημα στοιχεία να προκαλούν προβληματισμό τόσο στην τοπική κοινωνία του νησιού, όσο και στις τάξεις των εμπλεκόμενων φορέων.

Τα τελευταία τραγικά περιστατικά σημειώθηκαν στη διασταύρωση των Καπαριανών, στο δρόμο προς Ζαρό, όπου ένας 19χρονος έχασε τη ζωή του όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε τοιχίο, και σε αγροτική περιοχή της Μεσαράς, όταν ένας ηλικιωμένος κάτω από αδιευκρίνιστες - και πάλι - συνθήκες έπεσε με το αυτοκίνητό του σε γκρεμό και άφησε την τελευταία του πνοή.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΚΡΗΤΗ: ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΜΕ ΝΕΚΡΟ ΤΟΝ 19ΧΡΟΝΟ ΓΙΑΝΝΗ

Δύο τραγικά συμβάντα, που φέρνουν στο προσκήνιο το φαινόμενο των θανατηφόρων τροχαίων που τείνει να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις στο νησί.

Από την αρχή του έτους μέχρι και σήμερα, επτά συνάνθρωποί μας έχουν χάσει τη ζωή τους στο βωμό της ασφάλτου και μάλιστα τέσσερις εξ αυτών βρέθηκαν έξω από το όχημα που οδηγούσαν, κάτι το οποίο μαρτυρά ότι δε φορούσαν ζώνη ασφαλείας. Από τη μια το απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο στο νησί και από την άλλη η έλλειψη οδηγικής παιδείας οξύνουν το πρόβλημα.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΣΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ -ΒΙΝΤΕΟ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

«Κατά κύριο λόγο χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους της Κρήτης νέοι άνθρωποι. Την ίδια περίοδο πέρυσι, και συγκεκριμένα μέχρι και το τέλος του τρέχοντος μήνα (Μάρτιος 2016), έχασαν τη ζωή τους 11 άνθρωποι», τονίζει ο πρόεδρος του ΕΣΥΠΡΟΤΑ Γιάννης Λιονάκης.

>> ΔΙΑΒΑΣΤΕ: ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΑ ΖΩΗΣ 30ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΑ ΣΠΗΛΙΑ


Πρόστιμα

Τη στιγμή που τα θανατηφόρα τροχαία αποτελούν πλέον μάστιγα για το νησί, το αρμόδιο υπουργείο Μεταφορών προσανατολίζεται σε ριζικές αλλαγές στα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Αξιοσημείωτο, μάλιστα, είναι το γεγονός ότι εξετάζεται ακόμα και μείωση των προστίμων, αλλά και επιβολή ποινών ανάλογα με την οικονομική κατάσταση του παραβάτη - ένα σχέδιο που έχει προκαλέσει αντιδράσεις για το κατά πόσο θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Στο τραπέζι, μάλιστα, έχει πέσει και η αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους.

«Οι Κρητικοί σκοτώνονται στον επαρχιακό αλλά και στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, εξαιτίας της κούρασης, της κατανάλωσης αλκοόλ, της κακής οδικής παιδείας και του ξενυχτιού. Αξίζει να πούμε ότι το 80% των θανατηφόρων - διαχρονικά μάλιστα - σημειώνεται σε απόσταση 40 χιλιομέτρων από το σπίτι του θανόντος», τονίζει ο Γιάννης Λιονάκης.


"Πρωταθλητής" το Ηράκλειο: Άνδρες τα περισσότερα θύματα

Τα τέσσερα από τα επτά δυστυχήματα έχουν σημειωθεί στο Ηράκλειο, τα δύο στα Χανιά και ένα στο Ρέθυμνο, ενώ έξι από τα θύματα ήταν άνδρες και μία γυναίκα.

Αξιοσημείωτο - και κάπως παράδοξο - είναι το γεγονός ότι τα πέντε τροχαία δυστυχήματα έχουν σημειωθεί στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και τα δύο στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, που έχει χαρακτηριστεί - και όχι άδικα - αιματοβαμμένος.

Ποιο στοιχείο τώρα εξετάζεται από τους αρμόδιους φορείς και είναι μείζονος σημασίας; Το 50% των τροχαίων δυστυχημάτων έχει σημειωθεί από το 2 π.μ. μέχρι και τις 7 π.μ.

Ρεπορτάζ: Νίκος Παναγιωτόπουλος

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση