iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
ΙΚΑ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ ΟΥΡΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ

ΙΚΑ: Ακόμα και τρία 24ωρα στο "περιμένε" λόγω...ΕΦΚΑ! photos


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Άφησαν το μεροκάματό τους, έφτασαν στο ΙΚΑ Εσταυρωμένου για να τακτοποιήσουν υποθέσεις και περίμεναν με υπομονή για να έρθει η σειρά τους ,για να ακούσουν εμβρόντητοι ότι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν! Η εικόνα αυτή και η ατέλειωτη ταλαιπωρία επαναλαμβάνεται εδώ και ημέρες με τις γνώριμες ουρές, την ένταση και την αναμονή για «γερά νεύρα» σε υπηρεσίες που παλεύουν «μάταια» με τη γραφειοκρατία.

Ακόμα και ασφαλισμένοι που φτάνουν στο Ηράκλειο από τη Μεσσαρά, απομακρυσμένα σημεία και χωριά, δεν καταφέρουν να εξυπηρετηθούν λόγω προβλήματος στη μετάβαση στοιχείων από τον παλιό οργανισμό,  στον Eνιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ), που βρήκε δυστυχώς το σύστημα ανέτοιμο στους «κραδασμούς».

Ουρές και ατέλειωτη ταλαιπωρία λόγω...ΕΦΚΑ


Περιμένουν ώρες αλλά φεύγουν άπραγοι!

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε 42χρονος πατέρας στο neakriti.gr «ήρθα από το χωριό μου για να ασφαλίσω το μωρό μου που γεννήθηκε πρόσφατα. Βλέπω όμως ότι ήρθαν πολίτες από όλο το νομό Ηρακλείου και σε πολλούς απαντούν ότι δεν μπορούν να τους εξυπηρετήσουν καθώς υπάρχει πρόβλημα στο σύστημα Ακόμη και άνθρωποι που έρχονται από μακριά δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν και να αναγκάζονται να φύγουν .Μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρία. Είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά στην εποχή μας; Περιμένουμε τόση ώρα…».

Ενδεικτική είναι η περίπτωση ασφαλισμένου από τη Μεσσαρά , που όπως κατήγγειλε, μετέβη τρεις συνεχείς μέρες στο ΙΚΑ Εσταυρωμένου και δεν κατάφερε να εξυπηρετηθεί!

Ακόμη και 3 μέρες περιμένουν να εξυπηρετηθούν


Πρόβλημα στη μετάβαση

Στις καταγγελίες απαντά ο διοικητής περιφερειακού υποκαταστήματος του ΙΚΑ κ.Ροκαδάκη που τονίζει «έχουμε πρόβλημα με το λογισμικό του ΕΦΚΑ και εκτιμώ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποκατασταθεί. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην μετάπτωση στοιχείων από τον ένα ασφαλιστικό οργανισμό ,στο νέο Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) και οι αρμόδιοι στα κεντρικά προσπαθούν να το αποκαταστήσουν καθώς είναι πανελλαδικό το θέμα.  Στα τμήματα μητρώων εντοπίζονται κάποιες περιπτώσεις όπου δεν ταυτοποιούνται τα στοιχεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις κρατάμε τα δικαιολογητικά και όταν αποκατασταθεί το θέμα θα τους ειδοποιήσουμε».

Έως το τέλος του μήνα εκτιμάται ότι το πρόβλημα θα έχει ομαλοποιηθεί, έως όμως τότε προσωπικό και ασφαλισμένοι ζουν ιστορίες καθημερινής «τρέλας».

Ο νέος φορέας "ήρθε" αλλά βρήκε το σύστημα ανέτοιμο


Τι είναι ο ΕΦΚΑ

Με την ίδρυση του Eνιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) από 1/1/2017, οι παλιοί ασφαλιστικοί φορείς παύουν να υφίστανται.Θα ενταχθούν σε αυτό, σταδιακά, όλοι οι υφιστάμενοι φορείς κύριας κοινωνικής ασφάλισης (ΟΑΕΕ, ΕΤΑΑ, ΕΤΑΠ-ΜΜΕ, ΟΓΑ, ΝΑΤ).

Ενοποιούνται όλοι σε έναν, νέο Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Στόχος σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας είναι η βελτίωση της εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας.

Στην πράξη όμως διαφάνηκαν ήδη τα πρώτα προβλήματα και οι ασφαλισμένοι για μια ακόμη φορά βίωσαν δυσκολίες και εμπόδια, για απλές -στην Ευρώπη τουλάχιστον- διαδικασίες. Γιατί όπως σχολιάζουν, το υπουργείο πρώτα "οραματίστηκε" και υλοποίησε τον νέο φορέα και μετά αντιλήφθηκε ότι θα προκύψουν προβλήματα, τρέχοντας εκ των υστέρων για να προλάβει χαοτικές καταστάσεις...

Ρεπορτάζ: Φιλία Σαριδάκη

Φωτογραφίες: Νίκος Χαλκιαδάκης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση