iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 05 Δεκεμβρίου 2016
Ζυγαριά δίαιτα

Δεν κουμπώνει το τζιν; Πώς "ξεκολλάει" η ζυγαριά στο πι και φι


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ξεκίνησες να προσέχεις τη διατροφή σου, αλλά λίγο το στρες, λίγο οι παρασπονδίες, o Οκτώβριος είναι γεγονός  και το τζιν σου συνεχίζει να σε στενεύει. Πώς θα καταφέρεις να χάσεις αυτά τα 3-5 κιλά που δεν πέφτουν με τίποτα;

Υπάρχουν 12 "τιπς" που συστήνουν οι ειδικοί και πραγματικά θα σε κάνουν να τα... χάσεις!


1.Πίνε αρκετό νερό ή υγρά χωρίς θερμίδες

Πολλές φορές μπερδευούμε την πείνα με τη δίψα, με αποτέλεσμα να καταλήγουμε να καταναλώνουμε επιπλέον θερμίδες, ενώ στην πραγματικότητα χρειαζόμασταν μόνο ένα ποτήρι νερό. «Αν δεν σου αρέσει να πίνεις σκέτο νερό, μπορείς να προσθέσεις λίγο χυμό εσπεριδοειδών ή να βουτήξεις ένα φακελάκι τσάι με γεύση ροδάκινο ή μάνγκο, το οποίο δεν έχει θερμίδες» προτείνει  η Cynthia Sass, RD, εκπρόσωπος της Αμερικανικής Διαιτητικής Ένωσης.


2.Σκέψου τι μπορείς να προσθέσεις στη δίαιτα και όχι τι θα αφαιρέσεις

Εστίασε στις συνιστώμενες μερίδες φρούτων και λαχανικών που πρέπει να λαμβάνεις καθημερινά. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν θα σου δώσουν το αίσθημα της πληρότητας και θα σε κρατήσουν χορτάτη για περισσότερη ώρα. Προσπάθησε να  δεις τα λαχανικά ως ολοκληρωμένο γεύμα και όχι μόνο ως συνοδευτικό ενός άλλου φαγητού. Προτίμησε εποχιακά λαχανικά και χρησιμοποίησέ τα για να φτιάξεις σαλάτες, σούπες, ριζότο και σάντουιτς.


3.Σιγουρέψου ότι πεινάς πραγματικά

Κάθε φορά που θέλεις να φας, ψάξε για τα σωστά σημάδια της πείνας. Το φαγητό πρέπει να σου δώσει ενέργεια και όχι να σου δημιουργήσει πρήξιμο ή κούραση. Λάβε υπόψη σου ότι το στομάχι σου έχει το μέγεθος μια γροθιάς, οπότε χρειάζεται περίπου μια χούφτα φαγητού για να γεμίσει.


4.Επίλεξε προσεκτικά τα βραδινά σνακ

Η απερίσκεπτη διατροφή προκύπτει συνήθως μετά το δείπνο κι αφού χαλαρώσεις. Όταν τρως πατατάκια ή μπισκότα ενώ βλέπεις τηλεόραση, δεν πεινάς πραγματικά αλλά το κάνεις από συνήθεια ή βαρεμάρα. Μία λύση είναι να κλείσεις την κουζίνα μετά από κάποια ώρα ή να επιτρέψεις στον εαυτό σου να φάει ένα σνακ με χαμηλά λιπαρά, όπως μισό φλιτζάνι παγωτό χωρίς λιπαρά. Στη συνέχεια, μπορείς να αντικαταστήσεις αυτό το σνακ με ένα φλιτζάνι τσάι, το οποίο δεν έχει καθόλου θερμίδες.


5.Μην στερείσαι τα αγαπημένα σου φαγητά

Είναι πολύ πιθανό να ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες, μόλις αρχίσεις να καταναλώνεις όλα τα φαγητά που στερήθηκες. Αντί να αποκόψεις τελείως τα αγαπημένα σου τρόφιμα από τη διατροφή σου, κάνε έξυπνες αγορές. Αγόρασε ένα φρεσκοψημένο μπισκότο από τον φούρνο, αντί για ένα ολόκληρο συσκευασμένο πακέτο. Μπορείς να απολαύσεις τα πάντα αλλά με μέτρο.


6.Απόλαυσε τις λιχουδιές εκτός σπιτιού

Όταν θέλεις οπωσδήποτε μια λιχουδιά, προτίμησε να πας μέχρι το αγαπημένο σου παγωτατζίδικο ή να την απολαύσεις σε μια έξοδο με φίλους.  Είναι προτιμότερο να βρίσκεσαι εκτός σπιτιού για να μην μπαίνεις σε πειρασμό να έχεις τις λιχουδιές στην κουζίνα σου. Για τις υπόλοιπες ημέρες που δεν μπορείς να βγεις έξω, απλά εξόπλισε το ψυγείο σου με φρέσκα φρούτα.

Πώς θα χάσεις πόντους σε ψωμάκια και μηρούς!


7.Πρόσθεσε μπαχαρικά

Το φαγητό με έντονη γεύση θα σε βοηθήσει να αισθανθείς πλήρης πιο γρήγορα. Πρόσθεσε στο φαγητό σου μπαχαρικά, όπως τσίλι για να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα.


8.Εφοδίασε την κουζίνα σου με υγιεινά τρόφιμα, εύκολα στο μαγείρεμα

Έχοντας στην κουζίνα τρόφιμα έτοιμα για μαγείρεμα, θα σε αποτρέψει από το να παραγγείλεις κάτι πρόχειρο και παχυντικό. Φρόντισε λοιπόν να έχεις τρόφιμα όπως κατεψυγμένα λαχανικά, αραβικές πίτες ολικής άλεσης, φασόλια σε κονσέρβα, σακούλες με πλυμένα λαχανικά, καστανό ρύζι και κοτόπουλο.

9.Προτίμησε τα παιδικά γεύματα όταν τρως έξω

Οι μερίδες για παιδιά είναι μικρότερες από τις κανονικές και συνήθως περιέχουν λιγότερο παχυντικά υλικά. Ένα άλλο έξυπνο κόλπο είναι να χρησιμοποιείς μικρότερο πιάτο. Οι μερίδες φαίνονται μεγαλύτερες αλλά εσύ τρως λιγότερο.

10.Τρώγε εποχιακά τρόφιμα

Αν δεν σου αρέσουν κάποια φρούτα ή λαχανικά, συμβαίνει επειδή μπορεί να τα δοκίμασες ενώ δεν ήταν η εποχή τους και να μην είχαν την ίδια ωραία γεύση. Προτίμησε να καταναλώνεις εποχιακά τρόφιμα και λαχανικά και να είσαι σίγουρη ότι δεν θα απογοητευτείς.

11.Μην χρησιμοποιείς το φαγητό ως αντίδοτο στο στρες

Αργά ή γρήγορα θα βρεθείς αντιμέτωπη με κάποια αγχωτική κατάσταση. Αντί να στραφείς στο φαγητό για παρηγοριά προσπάθησε να βρεις άλλους τρόπους να την αντιμετωπίσεις.

12.Γίνε πιο δραστήρια

Μην χρησιμοποιείς την άσκηση για να τιμωρήσεις τον εαυτό σου ή για να φας περισσότερο.  Με το να σκέφτεσαι έτσι δημιουργείς ένα αρνητικό μοτίβο σκέψης, με αποτέλεσμα να μισήσεις την άσκηση. Επικεντρώσου στα θετικά αποτελέσματα της άσκησης, όπως καλύτερος ύπνος, ενέργεια, ευεξία. Μην βλέπεις την δραστηριότητα ως μέσο για να χάσεις βάρος, αλλά μια δια βίου συνήθεια.

πηγη:faysbook

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση