iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 08 Δεκεμβρίου 2016
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ

Στην "black list" οι κακοπληρωτές των κινητών!


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Δύσκολες ώρες θα περάσουν όσοι δεν καταφέρνουν συστηματικά να πληρώσουν  το λογαριασμό του κινητού τους. Σύστημα ελέγχου της οικονομικής συμπεριφοράς επιχειρήσεων και ιδιωτών για λογαριασμό των εταιρειών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας που θα τεθεί άμεσα σε λειτουργία.

Συγκεκριμένα κοινή επιχείρηση με την ονομασία «Τηλέγνους» δημιουργούν οι τέσσερις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας προκειμένου να διαχειριστούν τη λίστα με κακοπληρωτές που αλλάζουν δίκτυο, αφήνοντας «φέσια» στον προηγούμενο πάροχο.


Αρχείο...ασυνέπειας συνδρομητών

Οι τέσσερις εταιρείες κατέχουν από 25% στην επιχείρηση, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες μετά από γνωμοδότηση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, και έχει ως στόχο, όπως αναφέρεται, «τη σύσταση και λειτουργία κοινού Αρχείου με δεδομένα οικονομικής συμπεριφοράς (ασυνέπειας) συνδρομητών-πελατών (φυσικών ή νομικών προσώπων) των συμβαλλόμενων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, ώστε να καθίσταται δυνατός ο έλεγχος φερεγγυότητας του υποψήφιου πελάτη για νέα σύνδεση κινητής τηλεφωνίας, καθώς και κάθε συναφής με τα παραπάνω σκοπός».


Για οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ

Η «Τηλέγνους» σύμφωνα με την imiresia.gr θα λειτουργεί υπό την αιγίδα της Ενωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ). Οσον αφορά τα στοιχεία του συνδρομητή που βρίσκεται στη λίστα, θα περιλαμβάνεται το όνομα, ο αριθμός ταυτότητας ή διαβατηρίου, η διεύθυνση και η οφειλή όσων θεωρούνται κακοπληρωτές. Σημειώνεται ότι θα αφορά μόνο οφειλές άνω των 200 ή 300 ευρώ που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες (έχουν περάσει δηλαδή τρεις μήνες από την ημερομηνία πληρωμής).


Οι πάροχοι οφείλουν να ενημερώνουν

Βάσει της σχετικής απόφασης της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, «οι πάροχοι θα πρέπει να ενημερώνουν μέσω σχετικού εντύπου που υπογράφει ο συνδρομητής με σχετικό γενικό όρο και σε λογαριασμό που αποστέλλεται στον συνδρομητή· σε κάθε δε περίπτωση, θα πρέπει να ενημερώνουν το υποκείμενο μέσω της αποστολής του επόμενου λογαριασμού του ή/και μέσω σύντομου γραπτού μηνύματος στο κινητό του τηλέφωνο (SMS) ότι η οφειλή του κατέστη ληξιπρόθεσμη και ότι πλέον ο πάροχος έχει δικαίωμα και θα διαβιβάσει το στοιχείο αυτό στο κοινό αρχείο».

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση