iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017
ΜΟΣΚΟΒΙΤΗΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΦΩΣ ΤΥΦΛΟΣ

ΣΟΚ: Καταγγέλλει ότι τυφλώθηκε από ιατρικό λάθος (photo)


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Γνωστός κρητικός δημοσιογράφος καταγγέλλει μέσω του δημόσιου λόγου του ότι έχει χάσει το φως του, εξαιτίας ιατρικού λάθους σε νοσοκομείο του Ηρακλείου.

Σοκ έχε προκαλέσει η είδηση ότι ο πρώην πρόεδρος και ιδρυτής της Παγκρήτιας Δημοσιογραφικής Ένωσης (ΠΑΔΕ) κ. Γιώργος Μοσκοβίτης, έχει χάσει κατά 80% το φως του και περιμένει εναγωνίως μεταμόσχευση κερατοειδούς για να επανέλθει.

Ο ίδιος σε δημοσίευσή του αναφέρει:

«ΟΡΑΤΟΤΗΣ ΜΗΔΕΝ...ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΙΟΥΛΙΟΥ ΖΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΥΓΕΙΑΣ ,ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΟΡΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ 2ΟΗΜΕΡΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΓΝΗ...ΑΝΑΜΕΝΩ ΝΑ ΥΠΟΒΛΗΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΕ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΗ ΚΕΡΑΤΟΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ....Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΓΝΗ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!».

Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η δυσάρεστη αυτή είδηση, από το neakriti.gr ήρθαμε σε επαφή με τον νέο πρόεδρο της ΠΑΔΕ κ. Ιωάννη Κατσαράκη, ο οποίος επιβεβαίωσε την τραγική κατάσταση της υγείας του κ. Μοσκοβίτη.

«Το αν έγινε ιατρικό λάθος δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω. Όμως ο ίδιος από το κρεβάτι του πόνου ισχυρίζεται ότι κάτι πήγε στραβά. Αρχικά μπήκε στο ΠΑΓΝΗ γιατί αισθανόταν έντονο κνησμό στα μάτια. Όπως είπε οι γιατροί του έδωσαν φάρμακα για να το αντιμετωπίσει, όμως λίγες ημέρες αργότερα άρχισε να χάνει το φως του. Σήμερα έχει χάσει το 80% και περιμένει σε ειδικό κέντρο της Αθήνας να εγχειριστεί σε μεταμόσχευση κερατοειδούς και στα δύο μάτια».

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του neakriti.gr, ο κ. Μοσκοβίτης αμέσως μετά την περιπέτειά του θα κινηθεί νομικά εναντίον των γιατρών στο ΠΑΓΝΗ και αφού συγκεντρώσει όλα τα στοιχεία που θα αποδεικνύουν τα λεγόμενά του.

Το neakriti.gr, επικοινώνησε και με τον Διοικητή του ΠΑΓΝΗ κ. Τασσόπουλο, ο οποίος δήλωσε άγνοια για το θέμα. «Δεν γνωρίζω κάτι αυτή τη στιγμή, όμως αναμένω όταν και αν υπάρξει νομική συνέχεια να δω όλα τα στοιχεία. Σε ανάλογες περιπτώσεις όμως θα πρέπει να εξετάσουμε το αν όντως υπάρχει ιατρικό λάθος ή είναι κάποια παρενέργεια από το φάρμακο».

Ανεξαιρέτως για το αν όντως τα όσα αναφέρει ο κ. Μοσκοβίτης τεκμηριωθούν ή όχι, εκφράζουμε τις ευχές μας για ταχεία ανάρρωση και επιστροφή στο δημοσιογραφικό «στίβο».

Ρεπορτάζ: Victor Κουμαντάκης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση