iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017
ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ

Κλείνει και ξηλώνεται η παραλιακή της Νέας Αλικαρνασσού


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Θέμα χρόνου φαντάζει πλέον η πολυσυζητημένη "κατεδάφιση" της καινούργιας παραλιακής της Νέας Αλικαρνασσού! Βάσει σχετικής απόφασης του ΣτΕ, η παραλιακή θα έπρεπε από πέρυσι να είχε κλείσει και να είχε "ξηλωθεί" σε ορισμένα κομμάτια της, κάτι που αναμένεται μέσα στο φθινόπωρο.

Μπορεί βεβαίως το "ξήλωμα" ενός καινούργιου δρόμου που μετρά λίγα μόλις χρόνια ζωής να μοιάζει παράδοξο, ενδεχομένως και... προκλητικό στα μάτια του απλού πολίτη, όμως εδώ μιλάμε για μια δικαστική απόφαση, και δη από το Ανώτερο Ακυρωτικό Δικαστήριο της χώρας, η οποία προφανώς, όσο κι αν το καθυστερούν οι αρμόδιοι φορείς (ΟΛΗ, Περιφέρεια Κρήτης, Δήμος Ηρακλείου), κάποια στιγμή θα πρέπει να εφαρμοστεί.

Αυτή η στιγμή φαίνεται πως πλησιάζει, αφού και στο Δήμο Ηρακλείου, μετά από συνεχείς αναβολές και καθυστερήσεις, αποφάσισαν να θέσουν σε δημόσια διαβούλευση - και άρα να αποφασίσουν προσεχώς - το κυκλοφοριακό σκέλος του κλεισίματος της παραλιακής και της "κατεδάφισης" ενός κομματιού της, τα οποία όμως ως ενέργειες θα πρέπει - σύμφωνα με το Δήμο - να γίνουν από την Περιφέρεια και τον Οργανισμό Λιμένος.


Το πρακτικό κυκλοφορίας

Το τι μέλλει γενέσθαι στο παραλιακό μέτωπο της Νέας Αλικαρνασσού περιγράφεται διεξοδικά στη σχετική τεχνική έκθεση που συνοδεύει το προς διαβούλευση από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής πρακτικό κυκλοφορίας... Συγκεκριμένα αναφέρονται τα εξής:

* «Αποκλεισμός του τμήματος της παραλιακής οδού από τη συμβολή με την οδό Δημοκρατίας έως την οδό Ηροδότου, λόγω υλοποίησης του πρωτοκόλλου κατεδάφισης.

Συγκεκριμένα, θα γίνει διακοπή της κυκλοφορίας στο τμήμα της παραλιακής οδού από τη συμβολή της με την οδό Δημοκρατίας έως τη συμβολή της με την οδό Ηροδότου, για την εκτέλεση του αριθ. 1/15-3-2010 πρωτοκόλλου κατεδάφισης, με δεδομένο ότι, με την κατεδάφιση του επίμαχου τμήματος των 60 μ., το πλάτος του εναπομένοντος ασφαλτικού οδοστρώματος που θα χρησιμοποιείται για την κυκλοφορία των οχημάτων περιορίζεται στα 2,75 μ. έως και 5 μ., ενώ παράλληλα κατεδαφίζεται και το βόρειο πεζοδρόμιο της οδού.

* Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην περίπτωση διακοπής της κυκλοφορίας από τη συμβολή με την οδό Σεφέρη μέχρι την οδό Δημοκρατίας.

Συγκεκριμένα, οι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, οι οποίες προτείνεται να ισχύσουν στην περίπτωση που η Περιφέρεια Κρήτης και ο ΟΛΗ Α. Ε. προχωρήσουν στον αποκλεισμό-διακοπή της κυκλοφορίας στη νεοκατασκευασθείσα παραλιακή οδό από τη συμβολή με την οδό Σεφέρη μέχρι τη συμβολή με την οδό Δημοκρατίας, έχουν ως εξής:

Η οδός Σεφέρη να συνεχίσει να λειτουργεί ως μονόδρομος με είσοδο από την παραλιακή προς το πολεοδομικό κέντρο της Νέας Αλικαρνασσού (όπως λειτουργεί και σήμερα).

Στη συμβολή της παραλιακής με την οδό Δημοκρατίας να τοποθετηθούν οι πινακίδες Π-78 και Ρ-52α και Ρ-7 επί της παραλιακής οδού και υποχρεωτική πορεία των οχημάτων προς την οδό Δημοκρατίας. Επίσης πινακίδες Ρ-27 και Ρ-28 στη συμβολή των οδών Ηροδότου και Πυγδάμου και Ρ-27 στη συμβολή των οδών Πυγδάμου και Αρτεμισίας.

Οι οδοί Δωδεκανήσου, Αρτεμισίας, Ηροδότου και Μαυσώλου, μετά τον αποκλεισμό της παραλιακής, θα εξυπηρετούν μόνο τις παρόδιες ιδιοκτησίες και θα είναι αδιέξοδες. Γι' αυτό προτείνεται στη συμβολή των οδών αυτών με την παραλιακή να τοποθετηθούν πληροφοριακές πινακίδες Π-25 (αδιέξοδη οδός) και πινακίδα Ρ-7 (απαγόρευση όλων των οχημάτων).

Επίσης θα τοποθετηθούν πινακίδες Ρ-27 και Ρ-28 στις συμβολές των οδών Δωδεκανήσου και Ανθούς, Μαυσώλου και Ανθούς, Αρτεμισίας και Ανθούς, Δωδεκανήσου και Σεφέρη & Μαυσώλου και Ηροδότου. Επίσης πινακίδες Ρ-40 επί της οδού Ηρακλείτου στη νότια πλευρά από τη συμβολή της με την οδό Δωδεκανήσου έως τη συμβολή με την οδό Αρτεμισίας.

Το τμήμα της οδού Ηρακλείτου από την οδό Σταδίου έως και την οδό Ηροδότου θα παραμείνει μονόδρομος και το υπόλοιπο τμήμα της μέχρι την οδό Δωδεκανήσου θα λειτουργεί ως δρόμος διπλής κατεύθυνσης.

Εξάλλου, το τμήμα της Ηρακλείτου από τη συμβολή Δωδεκανήσου μέχρι και την οδό Σεφέρη θα λειτουργεί ως μονόδρομος με κατεύθυνση Δύση-Ανατολή. Θα τοποθετηθούν πινακίδες Π-23 στη συμβολή των οδών Ηρακλείτου και Ηροδότου, Ηρακλείτου και Αρτεμισίας, Ηροδότου και Ανθούς & Αρτεμισίας και Πυγδάμου.

Επίσης προτείνεται η οδός Αρτεμισίας και η οδός Μαυσώλου να λειτουργήσουν ως ζεύγος μονόδρομων, με άνοδο την οδό Μαυσώλου και κάθοδο την οδό Αρτεμισίας. Πιο αναλυτικά, η οδός Μαυσώλου θα λειτουργεί ως άνοδος με κατεύθυνση Βορρά-Νότο, ενώ η οδός Αρτεμισίας θα λειτουργεί ως κάθοδος με κατεύθυνση Νότο-Βορρά.

Οι υπόλοιπες οδοί βόρεια της οδού Ηρακλείτου θα παραμείνουν διπλής κατεύθυνσης προκειμένου να εξυπηρετούν τις παρόδιες ιδιοκτησίες, καθώς και τους διερχόμενους από την οδό Σταδίου που κατευθύνονται διαμέσου της παραλιακής προς την πόλη του Ηρακλείου - με εξαίρεση την οδό Πυγδάμου και την οδό Ανθούς, που προτείνονται να λειτουργούν ως μονόδρομοι.

Η οδός Πυγδάμου προτείνεται με κατεύθυνση από την οδό Αρτεμισίας έως την οδό Ηροδότου, ενώ η οδός Ανθούς προτείνεται με κατεύθυνση από την οδό Ηροδότου έως την οδό Δωδεκανήσου.

Ρεπορτάζ: Μπάμπης Σαββίδης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση