iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017
εργαζόμενη γραφείο ασκήσεις γυμναστική

Τρεις ασκήσεις ενώ καθόμαστε στην καρέκλα του γραφείου


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Μπορεί να περνάμε αναπόφευκτα πολλές ώρες στο γραφείο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε εποικοδομητικά ένα δεκάλεπτο χαλάρωσης όταν βρίσκουμε την ευκαιρία.

Διαθέτοντας μόνο λίγα λεπτά από το χρόνο του διαλλείματος μας μπορούμε να επιδοθούμε σε μερικές απλές ασκήσεις και ολοκληρωμένες διατάσεις, που θα βοηθήσουν άμεσα το σώμα μας να επανέλθει σε σωστή στάση αποφεύγοντας τυχόν πόνους στην μέση και τον αυχένα.

Δεν απαιτείται ιδιαίτερος εξοπλισμός, αντίθετα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο την καρέκλα του γραφείου μας, λίγη όρεξη και αρκετή θετική ενέργεια.


1. Άσκηση για το κυκλοφορικό σύστημα:  Καθόμαστε στην άκρη της καρέκλας μας και τεντώνουμε το ένα πόδι μπροστά κουνώντας τη μύτη του ποδιού προς την κνήμη. Φέρνουμε το σώμα ελαφρώς μπροστά και αρχίζουμε να νιώθουμε μια διάταση στη γάμπα μας και στο πίσω μέρος του μηρού.


2. Πλάγια διάταση του αυχένα: Σε καθιστή θέση πιάνουμε με το δεξί χέρι την καρέκλα από κάτω για αντίσταση γυρίζουμε το κεφάλι προς τα αριστερά μέχρι να νιώσουμε ευχάριστα τη διάταση στη δεξιά πλευρά του αυχένα. Αλλάζουμε χέρι και επαναλαμβάνουμε από την άλλη πλευρά.


3. Διάταση της πλάτης: Καθισμένοι στην καρέκλα του γραφείο μας, τεντώνουμε τα χέρια μας προς τα μπρος. Κατά την εκπνοή τεντώνουμε τη σπονδυλική μας στήλη, έτσι ώστε η πλάτη μας να σχηματίζει μια καμπύλη και τα χέρια να πιέζουν προς τα μπρος. Κατά την εισπνοή επανερχόμαστε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνουμε 3-5 φορές.

Πηγή: mustonline.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση