iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 22 Μαΐου 2017
αυχένας πόνος

Πόνος στον αυχένα: Αντιμετωπίστε τον και χαλαρώστε!


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Το σημείο του αυχένα είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα του σώματος μας, καθώς τείνει να βάλλεται από πληθώρα καθημερινών παραγόντων που δεν μπορούμε να αποφύγουμε.

Η πολύωρη εργασία όντας καθισμένοι σε ένα γραφείο, το αναπόφευκτο στρες, η κακή στάση του σώματος αλλά και η ελλιπής ξεκούραση στον ύπνο είναι δυστυχώς κάποια πράγματα που πρέπει απαραιτήτως να προσέξουμε για να προλάβουμε έναν τραυματισμό στον αυχένα.

Ένας έξυπνος και δραστικός σύμμαχος για την αποφυγή της επιβάρυνσης του αυχένα αλλά και για την αποκατάσταση του, είναι μια σειρά από συγκεκριμένες ασκήσεις που στοχεύουν στη χαλάρωση των μυών του αυχένα και την ενίσχυση της σπονδυλικής στήλης.

1. Πάρτε μια βαθιά ανάσα και αφήστε τους ώμους σας να χαλαρώσουν. Με τονδείκτη και τον μέσο κάνετε ελαφρύ μασάζ δεξιά και αριστερά από την σπονδυλική στήλη στον αυχένα. Έπειτα πιέστε ελαφρά τα σημεία γύρω από την σπονδυλική στήλη μέχρι και κάτω από τους ώμους. 

2. Περιστρέψτε το κεφάλι προς τα αριστερά και προσπαθήστε να δείτε πάνω από τον αριστερό σας ώμο. Στη συνέχεια γυρίστε το κεφάλι προς τα δεξιά και προσπαθήστε να δείτε πάνω από το δεξιό σας ώμο.

3. Λυγίστε το κεφάλι προς τα πίσω, όσο περισσότερο μπορείτε και κρατήστε το εκεί για λίγα δευτερόλεπτα. Αμέσως μετά λυγίστε το προς τα εμπρός, όσο το δυνατόν περισσότερο, μέχρι που το πιγούνι να αγγίξει το θώρακά σας. Συνεχίστε αυτή την άσκηση για περίπου 10 φορές.

4. Διατηρώντας χαλαρό τον αυχένα, βάλτε το κεφάλι σας σε όσο το δυνατό μεγαλύτερη τροχιά κύκλου, ξεκινώντας πρώτα προς τα δεξιά και μετά προς τα αριστερά. Αυτή η κίνηση μπορεί συχνά συνοδεύεται από τριγμούς και τριξίματα τα οποία δεν χρειάζεται να σας προβληματίσουν σε πρώτη φάση.

Πηγή: mustonline.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση