iphone app
android app
iphone app android app
Πέμπτη 25 Μαΐου 2017
ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΡΟΣΜΠΕΡΓΚ ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΕΝΑ

Οι καλύτερες ατάκες στην ενδοεπικοινωνία των πιλότων της F1


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Αρκετές ατάκες έκλεψαν τις εντυπώσεις στην ενδοεπικοινωνία, με την πιο επική να είναι αυτή του Μαξ Φερστάπεν ότι «οδηγάω σαν γιαγιά!».

Η ενδοεπικοινωνία δίνει τη δυνατότητα οι πιλότοι της Formula1 να έχουν επαφή με το πιτ γουόλ των ομάδων τους σε κάθε Γκραν Πρι και είναι αρκετές οι ατάκες που κλέβουν τις εντυπώσεις. Το ίδιο και στην Ουγγαρία, με την πιο επική να είναι αυτή του Μαξ Φερστάπεν ότι οδηγάει σαν γιαγιά, όταν είχε κολλήσει πίσω από τον ομόσταυλό του, Ντάνιελ Ρικιάρντο. Επίσης, αξιοσημείωτη είναι και η απορία του Τζένσον Μπάτον για την ποινή που δέχτηκε, καθώς και ο εκνευρισμός του Κίμι Ραϊκόνεν στην κίνηση του Ολλανδού να αλλάξει δύο φορές γραμμή.

Αναλυτικά οι καλύτερες ατάκες στην ενδοεπικοινωνία


Χαριάντο: «Κάτι... κάποια ταινία έχει κολλήσει στο μπροστινό δεξί ελαστικό».


Manor: «Εντάξει Ρίο, μπορεί να φύγει. Το πιο πιθανό είναι να φύγει».


Χαριάντο: «Όχι, είναι κόκκινη ταινία».


Manor: «Εντάξει Ρίο, ας κάνουμε πιτ στοπ».

Ο Ρίο Χαριάντο μάζεψε μερικά συντρίμμια από την πίστα, που δεν τα... περίμενε, στις ελεύθερες δοκιμές της Ουγγαρίας.


Sauber: «Είναι εντάξει να συνεχίσουμε;».


Έρικσον: «Μπα, τελείωσε. Τελείωσε, λυπάμαι».

Ατύχημα είχε ο Μάρκους Έρικσον στη δέκατη στροφή στις κατατακτήριες δοκιμές και τον ρώτησαν αν μπορεί να συνεχίσει, κάτι που δεν ήταν βέβαια εφικτό. Φυσικά, το μήνυμα ελήφθη, όταν έπρεπε να του αλλάξουν το σασί για τον αγώνα.


Πάλμερ: «Ααααααα... Να πάρει».


Renault: «Ναι, κόκκινη σημαία. Πραγματικά ατυχία».


Πάλμερ: «Πραγματικά κακό».

Με τις κόκκινες σημαίες (και δεν είχε άδικο) τα... έβαλε στις κατατακτήριες δοκιμές ο Τζόλιον Πάλμερ, καθώς έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει την πρόκριση στο Q2.


Φερστάπεν: «Οδηγώ σαν γιαγιά!».

Ο Μαξ Φερστάπεν έχει κολλήσει πίσω από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και διαλέγει μία επική ατάκα για να δώσει στην ομάδα του να καταλάβει ότι είναι πιο γρήγορος από τον Αυστραλό.


Μπάτον: «Το ότι το πεντάλ του φρένου φτάνει στο πάτω δεν είναι θέμα ασφάλειας; Αυτό είναι αρκετά ενδιαφέρον. Νομίζω ότι κάποιος πρέπει να διαβάσει τι έχει να κάνει με την ασφάλεια και τι όχι».

Απορία και απογοήτευση για τον Τζένσον Μπάτον μόλις δέχτηκε την ποινή για τις οδηγίες της McLaren που αφορούσαν το πεντάλ του φρένου, το οποίο είχε φτάσει στο πάτωμα του μονοθεσίου του.


Mercedes: «Λιούις ο Ρικιάρντο πρόκειται να μπει πίσω από το τρένο, οπότε πρέπει να ανοίξουμε αυτή τη διαφορά».


Χάμιλτον: «Οδηγώ με την καλύτερη ικανότητά μου με αυτά τα ελαστικά».


Mercedes: «Εντάξει, ελήφθη Λιούις, αλλά αν αυτά τα μονοθέσια πιέσουν, θα πρέπει να φέρουμε τον Νίκο στην πρώτη θέση».


Χάμιλτον: «Γιατί να το κάνουν αυτό; Δεν οδηγάω αργά, προσπαθώ».


Mercedes: «Ναι Λιούις, το ρίσκο είναι ότι βάζουμε τη νίκη σε κίνδυνο».

Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπορούσε να βρει ρυθμό και από τη Mercedes τον προειδοποίησαν, καθώς θα τον έφταναν ακόμα και οι Red Bull, με τον Βρετανό να τονίζει ότι προσπαθούσε για το καλύτερο δυνατό με τα ελαστικά του.


Πέρεζ: «Τι συνέβη εκεί παιδιά, γιατί δεν ήσασταν έτοιμοι;».


Force India: «Κατανοητό Τσέκο, κατανοητό. Ας συγκεντρωθούμε»,

Ο Σέρχιο Πέρεζ μπήκε για πιτ στοπ, αλλά στη Force India φαίνεται πως είχαν άλλη άποψη και βγήκαν τελευταία στιγμή για να αλλάξουν ελαστικά στον Μεξικανό.


Ραϊκόνεν: «Πήγε δεξιά και μετά ξανά αριστερά, όταν πήγαινα εκεί και έσπασα τη γαμ.... την μπροστινή αεροτομή».


Ferrari: «Εντάξει, ελήφθη, ελήφθη. Συνέχισε να πιέζεις».


Ραϊκόνεν: «Αν δε σταματήσει να κινείται, θα χτυπήσουμε ο ένας τον άλλον».

Ο Κίμι Ραϊκόνεν ήταν έξαλλος με την κίνηση του Μαξ Φερστάπεν να αλλάξει δύο φορές γραμμή. Για την ιστορία το συμβάν δεν εξετάστηκε ποτέ από τους αγωνοδίκες.

ΠΗΓΗ: gazzetta.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση