iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017
ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΑΓΩΝΕΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Παγκρήτιο: Βραβεία ρητορικής σε μαθητές (photos)


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Η φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε για τους μαθητές της Β΄ Λυκείου του Εκπαιδευτηρίου «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» με τον πιο δημιουργικό και ξεχωριστό τρόπο: τη συμμετοχή τους στην 1η Διασχολική Συνάντηση Ρητορικής Τέχνης.

Πρόκειται για τους πρώτους παγκρήτιους αγώνες ρητορικής τέχνης που πραγματοποιήθηκαν στο Ρέθυμνο, στις 28 και 29 Ιουνίου. Πενήντα περίπου μαθητές από δεκαπέντε σχολεία της Κρήτης δοκίμασαν τις ικανότητές τους τόσο σε ατομικά αγωνίσματα (εκφραστική ανάγνωση, προτρεπτικός και αυθόρμητος λόγος), όσο και στους διττούς λόγους, το γνωστό σε όλους debate.

Οι μαθητές του Παγκρητίου Εκπαιδευτηρίου, οι οποίοι καθ΄ όλη τη διάρκεια της χρονιάς είχαν εκπαιδευτεί στη ρητορική τέχνη, με πολύ κέφι και συμμετοχική διάθεση διαγωνίστηκαν στην εκφραστική ανάγνωση και στους διττούς λόγους. Οι μαθητές με αυτοπεποίθηση και θάρρος μπήκαν στον ρόλο του αναγνώστη ή του αγορητή, υποστήριξαν την άποψη της ομάδας τους, αντέκρουσαν τα επιχειρήματα της αντίπαλης ομάδας,  λειτούργησαν με ετοιμότητα, φαντασία, ήθος και σοβαρότητα και έπεισαν με τον λόγο και τη γλώσσα του σώματος το κοινό. Εξάλλου, τον πρώτο ρόλο στους αγώνες αυτούς έχει η τέχνη του «καλώς λέγειν» και του «σκέπτεσθαι».

Τα βραβεία που απέσπασαν τα παιδιά στους τελικούς αγώνες ήταν η αναγνώριση της εξαιρετικής, πραγματικά, προσπάθειας και παρουσίας τους: 3ο και 4ο βραβείο εκφραστικής ανάγνωσης στον Ν. Κοπιδάκη και Γ. Γαϊτάνη αντίστοιχα, 2ο βραβείο στους διττούς λόγους στην ομάδα που απαρτιζόταν από τους μαθητές Ν. Κοπιδάκη, Γ. Μπαντουβά και Π. Τσαγκαράκη και το βραβείο του καλύτερου αγορητή των προκριματικών αγώνων στον Γ. Μπαντουβά.  

Εξαιρετική, επίσης, ήταν και η παρουσία των μαθητών Β. Σκουλά, Χ. Κατρινάκη και Α. Μυκωνιάτη στους δύο προκριματικούς γύρους των διττών λόγων. Μα πάνω απ΄ όλες τις διακρίσεις βρίσκεται η αγάπη και η αφοσίωση που επέδειξαν όλοι οι συμμετέχοντες στην τέχνη του Λόγου και η συνειδητοποίηση από τη μεριά μαθητών και εκπαιδευτών - καθηγητών ότι η Ρητορική είναι απαραίτητη στη διαμόρφωση κριτικά σκεπτόμενων πολιτών.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση