iphone app
android app
iphone app android app
Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017
ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ ΒΕΡΝΑΔΟΥ

Η νεαρή επιστήμονας που κέρδισε την πρωτιά από το Χάρβαρντ


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή δέχθηκε την πρόσκληση να επιστρέψει στο Λύκειο απ' όπου είχε αποφοιτήσει, η τελειόφοιτη Νομικής Αθηνών σήμερα, Περσεφόνη Βερνάδου, η οποία παρά το νεαρό της ηλικίας της, έχει ήδη γράψει τη δική της ιστορία: Μαζί με συμφοιτητές της, είχαν καταφέρει να κερδίσουν την πρωτιά από πανεπιστήμιο Χάρβαρντ σε διαγωνισμό του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου.

Η Περσεφόνη βρέθηκε στο 3ο Λύκειο Ρεθύμνου με αφορμή τους πρώτους Παγκρήτιους Αγώνες Ρητορικής, όπου ανέφερε στους νεαρότερους μαθητές της Κρήτης πόσο σημαντική είναι αυτή η διαδικασία που τους δίνει την ευκαιρία να αναπτύξουν και τον προφορικό λόγο, να βλέπουν και τις δύο οπτικές του θέματος κι έπειτα να διαμορφώνουν γνώμη.

http://www.neakriti.gr/NewsASSET/neakriti-news-image.aspx?Doc=1332810">">Όσο για τη δική της επιτυχία πριν δύο χρόνια, θεωρεί ότι ήταν αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και οργάνωσης.

Το μειονέκτημα για την ελληνική αντιπροσωπεία ήταν ότι απαιτούνταν ιδιαίτερη εξειδίκευση, αλλά και γνώσεις μεταπτυχιακού επιπέδου και όμως όχι μόνο ανταπεξήλθαν, αλλά κατάφεραν την πρωτιά και μάλιστα στα.. Αγγλικά μετά από επίμονη και σκληρή προσπάθεια!

Η διαδικασία έγινε σε δύο φάσεις στη Γενεύη, στην έδρα του Παγκοσμίου Οργανισμού Εμπορίου. Αρχικά, γραπτά κατέθεσαν τα κείμενα του ενάγοντα και του εναγόμενου και στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε η ακροαματική διαδικασία. Ο διαγωνισμός αυτός πραγματοποιείται εδώ και 14 χρόνια και την διαιτησία αναλαμβάνουν διακεκριμένοι παγκοσμίως νομικοί. Την επιτυχία της Νομικής Αθηνών το 2014, διαδέχθηκε αυτή του 2015 όπου αυτή τη φορά σε έτερο διαγωνισμό στο Λονδίνο διακρίθηκαν και πάλι οι φοιτητές του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η νεαρή επιστήμονας της νομικής, ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον παρά τις δυσκολίες. Το απέδειξε άλλωστε και η ανέλπιστη επιτυχία της. Είναι χαρούμενη για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, χάρη στο μεράκι της εκπαιδευτικής κοινότητας. Θεωρεί ότι τα κοινωνικής υφής θέματα τα οποία πραγματεύτηκαν οι μαθητές μεταξύ άλλων, όπως η ευθανασία, η ΕΕ, η παγκόσμια αγορά είναι όχι μόνο ενδιαφέροντα, αλλά και ουσιαστικά για τη διαπαιδαγώγησή τους στη σύγχρονη εποχή.


Ρεπορτάζ: Ματθαίος Καπετανάκης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση