iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
ντοματα μπροκολο

Καλύτερα μαζί, παρά χώρια


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Παρόλο που ξέρεις τη διατροφική αξία κάποιων τροφών ξεχωριστά , πιθανόν δε φανταζόσουν ότι ο συνδυασμός τους θα μπορούσε να διπλασιάσει τα οφέλη τους για τον οργανισμό, καθώς το ένα συμπληρώνει ή βοηθά το άλλο στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

Όπως αναφέρει και η λαϊκή ρήση " Η ισχύς εν τη ενώσει".

Ντομάτες και μπρόκολο

Οι ντομάτες και το μπρόκολο είναι λαχανικά γνωστά για τα αντιοξειδωτικά τους συστατικά και τις αντικαρκινικές ιδιότητες. Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας κατά του Καρκίνου, ο συνδυασμός ντομάτας και μπρόκολου μαζί, αυξάνει κατά πολύ την πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου , απ' ότι αν τα έτρωγες ξεχωριστά. Και κάτι άλλο που δεν ήξερες.. Μαγειρεμένα έχουν μεγαλύτερη αντιοξειδωτική ικανότητα από τα ωμά, όπως αναφέρει μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Agriculture and Food Chemistry.


Σπανάκι και βιταμίνη C (λεμόνια, πορτοκάλια κ.α)

Το σπανάκι είναι γνωστό για την υψηλή του περιεκτικότητα σε σίδηρο. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι όσο σπανάκι και να φας, ο οργανισμός μπορεί να απορροφήσει μόνο 10 με 15% της συνιστώμενης καθημερινής πρόσληψης. Η βιταμίνη C που βρίσκεται στα λεμόνια και στα πορτοκάλια, μπορεί να μεγιστοποιήσει την απορρόφηση σιδήρου από τον οργανισμό.

Προϊόντα ολικής άλεσης και σκόρδο/ κρεμμύδι

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Agricultural and Food Chemistry, ο συνδυασμός προϊόντων ολικής άλεσης με σκόρδο ή κρεμμύδι βοηθά τον οργανισμό στη μέγιστη απορρόφηση σιδήρου και ψευδαργύρου, δηλ. σημαντικών μετάλλων που βοηθούν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού, στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και στην παραγωγή πρωτεϊνών.

Πηγή: myfit.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση