iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017
HONDA CHICAGO AUTO SHOW

Υψηλής τεχνολογίας ο κινητήρας του νέου Honda Civic Type R


Η διεθνής οικονομική κρίση δεν αποτελεί εμπόδιο στην ολοκλήρωση φιλόδοξων προγραμμάτων εξέλιξης και κατασκευής αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Στη λίστα των ακριβών μοντέλων που προσφέρουν ζηλευτές επιδόσεις προστέθηκε και το νέο Honda Civic Type R, η πιο δυνατή έκδοση του μικρομεσαίου ιαπωνικού αυτοκίνητου, η οποία παράγεται μόνο με πέντε πόρτες.

Η ισχύς των 310 ίππων προέρχεται από ένα καινούργιο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.000 κ.εκ. VTEC Turbo της Honda. Διαθέτει προηγμένες τεχνολογίες που βελτιώνουν την ισχύ, την απόκριση και την απόδοση. Η μέγιστη ισχύς (αποδίδεται στις 6.500 σ.α.λ.) και η μέγιστη ροπή 40,4 χλγμ. μεταξύ 2.500 και 4.500 σ.α.λ. πρόκειται για τις υψηλότερες τιμές που έχουν εμφανιστεί σε όλη τη γκάμα των Type R.

Συνδυάζει ένα προηγμένο σύστημα υπερσυμπίεσης με τις τεχνολογίες μεταβλητού χρονισμού & ηλεκτρονικού ελέγχου βύθισης βαλβίδων (VTEC) και διπλού μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC), για αύξηση της απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο συνδυασμός ενός υπερσυμπιεστή με τις τεχνολογίες VTEC και Dual-VTC προσφέρει πολλά οφέλη σε ισχύ, απόδοση και οικονομία χώρου.

Οι υψηλές επιδόσεις είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του Civic Type R. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7΄΄ και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα. Έγινε προσπάθεια να μειωθούν οι εκπομπές CO2, που πλέον είναι 170 γραμ./χλμ. Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η νέα λειτουργία +R mode, η οποία βελτιστοποιεί την απόκριση του πλαισίου και του κινητήρα. Ο διακόπτης +R βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της κολώνας του τιμονιού. Όταν το +R mode είναι ενεργοποιημένο, αρκετές οπτικές αλλαγές ενημερώνουν τον οδηγό. Τα φωτεινά πλαίσια στον πίνακα οργάνων αλλάζουν από λευκά σε κόκκινα. Ένα λογότυπο +R εμφανίζεται αριστερά του δείκτη στροφών και το σύστημα Idling Stop απενεργοποιείται.

Η απόκριση του κινητήρα μεγιστοποιείται με τη νέα χαρτογράφηση της ροπής. Το σύστημα διεύθυνσης λαμβάνει λιγότερη υποβοήθηση. Η δύναμη απόσβεσης από το νέο σύστημα προσαρμοζόμενων αμορτισέρ τεσσάρων σημείων (Adaptive Damper System) αυξάνεται κατά 30%.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση