iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 22 Μαΐου 2017
σταφίδες

Πέντε υγιεινές τροφές φουλ στους υδατάνθρακες που δεν σαμποτάρουν τη δίαιτά μας!


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ενώ παλιότερα κατείχαν σημαντική θέση στη διατροφική πυραμίδα, οι υδατάνθρακες μπήκαν στο μάτι του κυκλώνα και ακόμα και σήμερα η αρνητική χροιά τους ακολουθεί. Άδικο, πολύ άδικο...

Η αλήθεια είναι ότι το είδος των υδατανθράκων που πρέπει να αποφεύγουμε είναι οι επεξεργασμένοι που απώλεσαν τα θρεπτικά τους συστατικά κατά την επεξεργασία ή οι εντελώς απλοί που δεν έχουν ούτως ή άλλως θρεπτική αξία.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκει τόσο το λευκό αλεύρι όσο και η ζάχαρη που καλό είναι να αποκλείσεις από την καθημερινή σου διατροφή, καθώς σου δίνουν μόνο θερμίδες, ενώ δεν έχουν καμία διατροφική αξία.

Οι καλοί υδατάνθρακες, όμως, χαρίζουν ενέργεια, διατηρούν τα επίπεδα της πίεσης και βοηθάνε και στην καλή διάθεση. Φυσικά και πρέπει να περιλαμβάνονται στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, καθώς μόνο καλό μας κάνουν εφόσον καταναλώνονται με μέτρο. Ποιοι όμως είναι οι "καλοί υδατάνθρακες;".

Θα σου έρθει αμέσως στο μυαλό να φας μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, η οποία όμως έχει μόλις 13,6 υδατάνθρακες. Αντί για αυτή, προτίμησε πολύ πιο θρεπτικές τροφές που όπως θα δεις είναι πιο πλούσιες σε καλούς υδατάνθρακες και ΔΕΝ σαμποτάρουν τη δίαιτά σου όπως ίσως φοβάσαι.


Ποιες είναι αυτές:

Ρεβύθια (35 γρ. υδατάνθρακες ανά φλυντζάνι),

γάλα σόγιας (15 γρ. ανά φλυντζάνι),

ένα μεγάλο μήλο (27 γρ.),

σταφίδες (33 γρ. ανά 1/4 του φλυντζανιού),

μία γλυκοπατάτα (24 γρ.).

Πηγή: faysbook.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση