iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017
ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ - ΡΑΛΙ

Ο νεότερος νικητής στο Ακρόπολις, 2ος ο Αθανασούλας


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Ο Ralfs Sirmacis με Skoda Fabiao R5 είναι ο νικητής του SEAJETS Ράλι Aκρόπολις 2016. Ο 21χρονος Λετονός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του Ακρόπολις. Ο Λάμπρος Αθανασούλας κατάφερε να τερματίσει στη 2η θέση μόλις 0,1 δλ. μπροστά από τον Jaromir Tarabus σε ένα επεισοδιακό φινάλε που διαδραματίστηκε στην 12η και τελευταία ειδική του αγώνα την σκληροτράχηλη μήκους 33,86 χλμ. Ελάτεια / Καρυά 2!

Ο Έλληνας οδηγός έχασε αρκετό χρόνο κινούμενος στη σκόνη του Ranga για 8 χιλιόμετρα, μέχρι να τον προσπεράσει. Τελικά κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση στην οποία βρέθηκε μετά το πρώτο πέρασμα από την ειδική Ελάτεια / Καρυά, όταν ο 2ος γενικής μέχρι εκείνο το σημείο Alexey Lukyanuk, έχασε πάρα πολύ χρόνο λόγω σπασμένης ανάρτησης στο Ford Fiesta R5. Θυμίζουμε ότι πέρσι ο Αθανασούλας είχε ανέβει και πάλι στο βάθρο, τερματίζοντας στην 3η θέση.

Απόλυτη κυριαρχία της Skoda στον εθνικό μας αγώνα με τα Fabia R5 να κάνουν το 1-2-3.

Ο Πρωταθλητής του θεσμού και νικητής του περσινού Ακρόπολις, Kajetan Kajetanowicz σημείωσε ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο ειδικής διαδρομής κλείνοντας τον αγώνα στην 8η θέση της γενικής.


Ενθουσιασμός για Αθανασούλα

Στην πρώτη του εμφάνιση με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, ο Sirmacis παρουσιάστηκε ταχύς από την πρώτη έως και την τελευταία ειδική διαδρομή και, σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους όντας ταυτόχρονα ψύχραιμος, επικράτησε απόλυτα δίκαια.

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, σκορπώντας ενθουσιασμό στους θεατές που από νωρίς άρχισαν να συρρέουν στο Service Park στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, τερμάτισαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Ηλίας Παναγιωτούνης με το Skoda Fabia R5. Ο Έλληνας οδηγός, μετά την 3η θέση που κατέκτησε πέρυσι, κατάφερε να ανέβει και φέτος στο βάθρο, και μάλιστα ένα σκαλί πιο ψηλά. Ακολουθώντας σοφή στρατηγική σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, το πλήρωμα προστάτεψε το αυτοκίνητο, κινήθηκε παντού στο ρυθμό των πρώτων, και μόνο στο τέλος λίγο έλειψε να χάσει μέσα από τα χέρια του τη δεύτερη θέση.

Συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Λάμπρο, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 8 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ' όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat για μόλις 0,1 δλ.!

Ο Τσέχος οδηγός, από την πλευρά του, από νωρίς σήμερα δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Λάμπρου Αθανασούλα και, ουσιαστικά εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα του Alexey Lukyanuk, πλασαρίστηκε στο βάθρο, αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Ο Lukyanuk, που στο τέλος του πρώτου σκέλους τέθηκε επικεφαλής της γενικής κατάταξης, έχασε πολύτιμο έδαφος στην πρώτη ε.δ. της ημέρας, όταν και είχε ένα κλατάρισμα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τρίτη ε.δ. πλήγωσε την ανάρτηση του Fiesta R5, γεγονός που έδωσε οριστικό τέλος στην προσπάθειά του για διάκριση. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Ρώσου, ο οποίος αργότερα είδε και το τούρμπο του Ford να παραδίδει το πνεύμα, με αποτέλεσμα ο τερματισμός του να αποτελεί επιτυχία, έπειτα από όσα πέρασε.

Βέβαια, εκτός από τον Lukyanuk, άτυχος στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 στάθηκε και ο Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος πλήρωσε ακριβά το λάθος που πραγματοποίησε στην 1η ε.δ. του αγώνα. Ο περσινός Πρωταθλητής Ευρώπης ήταν και σήμερα ο ταχύτερος, κερδίζοντας τις πέντε από τις έξι ε.δ. που πραγματοποιήθηκαν και αποκομίζοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια. Κάπως έτσι, ο Raul Jeets βρήκε την ευκαιρία να πλασαριστεί στην 4η θέση της γενικής στον πρώτο του αγώνα με το Skoda Fabia R5, σηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο το πρώτο «1-2-3-4» της τσεχικής εταιρείας σε ράλλυ του ERC.

Την πρώτη πεντάδα του ERC συμπλήρωσε ο Πολωνός Wojciech Chuchala με το Subaru Impreza, επικρατώντας φυσιολογικά στην κατηγορία ERC2 και κάνοντας το «3 στα 3» στο θεσμό. Στην κατηγορία ERC3, ο Murat Bostanci με το Ford Fiesta R2 ήταν ο μεγάλος νικητής, δηλώνοντας μάλιστα ενθουσιασμένος στον τερματισμό ότι θέλει να επιστρέψει την επόμενη χρονιά στον εθνικό μας αγώνα με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 και να διεκδικήσει τη νίκη!

Η επιστροφή του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις στη Στερεά Ελλάδα με επίκεντρο την πόλη της Λαμίας αναμφίβολα στέφθηκε με επιτυχία. Ο κόσμος έδωσε το «παρών» στις ειδικές διαδρομές, που έπαιξαν το ρόλο τους ώστε ο αγώνας να χαρακτηριστεί από όλα εκείνα τα στοιχεία που τον καθιέρωσαν ανάμεσα στα κορυφαία ράλλυ παγκοσμίως. Ο επίλογος δόθηκε μπροστά από το χώρο του Service Park, με την παρουσία πλήθους θεατών αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης, που φιλοξένησε ιδανικά αυτό το επιτυχημένο εγχείρημα, όπως αποδείχθηκε η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στην περιοχή.

Παρόντες φυσικά στην Τελετή Τερματισμού ήταν και εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα, οι οποίοι άλλωστε αποτελούν και τους πυλώνες της ύπαρξής του. Ανάμεσά τους ο ιδρυτής της SEAJETS, Μάριος Ηλιόπουλος, που όπως και πέρυσι απένειμε στους τρεις πρώτους νικητές επιταγές ακτοπλοϊκών εισιτηρίων συνολικής αξίας 600.000 ευρώ.


Δηλώσεις πρωταγωνιστώνKAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw (FORD Fiesta R5): «Ήταν σκληρό Ράλι για εμάς. Κερδίσαμε βαθμούς, και είμαι χαρούμενος για αυτό. Μπορούμε να παλέψουμε σε κάθε Ράλι, όπως είδατε».


LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman (FORD Fiesta R5): «Δύσκολο σαββατοκύριακο, είχαμε κακοτυχία. Πιστεύω ότι οι θεοί ήταν εναντίον μας, αλλά ήταν καλή εμπειρία. Προσπαθήσαμε να πιέσουμε, και καταφέραμε πολλά».


TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel (SKODA Fabia R5): «Χάσαμε χρόνο στην αρχή, προσπαθήσαμε μετά, είχε σκόνη στην ειδική. Είμαστε ευχαριστημένοι με μία θέση στο βάθρο».


JEETS Raul - TOOM Andrus (SKODA Fabia R5): «Καλό Ράλι, με νέο αυτοκίνητο, χωρίς προβλήματα και λάθη».


KASPERCZYK Tomasz - SYTY Damian (FORD Fiesta R5): «Ήταν δύσκολο σαββατοκύριακο. Η ειδική ήταν τρελή, φρέναρα όλη την ώρα, τα τακάκια μου καίνε».


ATHANASSOULAS Lambros - PANAGIOTOUNIS Elias (SKODA Fabia R5): «Για 15 χλμ. ένα αυτοκίνητο ήταν μπροστά μας και δε μας άφηνε να περάσουμε».


SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs (SKODA Fabia R5): «Προσπάθησα για το καλύτερο. Ήταν καλή εμπειρία για το επόμενο Ράλι».


CHUCHALA Wojciech - DYMURSKI Daniel (SUBARU Impreza WRX STI): «Ήταν δύσκολο, το πιο δύσκολο Ράλι για εμάς και το αυτοκίνητο. Ίσως προσπαθήσαμε να πιέσουμε πολύ σε κάποια σημεία, είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα».

Πηγή: http://www.sport24.gr  και http://www.driveandtravel.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση