iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 27 Μαΐου 2017
ΤΡ. ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ

Εξαγγελία... διαρκείας η σύνδεση ταμειακών-Taxis


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Η διασύνδεση των ταμειακών μηχανών με το ηλεκτρονικό σύστημα Taxis εξαγγέλλεται ακόμα από το υπουργείο Οικονομικών, αν και ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης, είχε προαναγγείλει ότι η διασύνδεση θα πραγματοποιούνταν τον Ιανουάριο του 2016, ακόμα στις συναντήσεις που έχει με διάφορους φορείς το θέτει ως βασική προτεραιότητα του υπουργείου.

Αυτό έπραξε και προχθές στη συνάντησή του με τους εκπροσώπους του Οικονομικού Επιμελητηρίου. Εχουν περάσει περίπου 10 χρόνια από τότε που ακούστηκε για πρώτη φορά το μέτρο της διασύνδεσης των ταμειακών μηχανών με το ηλεκτρονικό σύστημα Taxis, ως ένα μέτρο καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και της φοροαποφυγής. Το εγχείρημα αποδεικνύεται δύσκολο, καθώς οι «κακές γλώσσες» λένε ότι είναι πολλοί εκείνοι που αντιμάχονται το μέτρο, για προφανείς λόγους.

Τα «κακά» νέα για τη Λάρκο, όπως μεταδίδει το kathimerini.gr, για την παραπομπή της χώρας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τη μη ανάκτηση των κρατικών ενισχύσεων ύψους 160 εκατ. ευρώ, πληροφορήθηκαν οι εργαζόμενοι από τη διοίκηση της εταιρείας σε συνάντηση που είχαν οι εκπρόσωποί τους την περασμένη εβδομάδα. Σαν να μην έφτανε αυτό, πληροφορήθηκαν και για την παρέμβαση εισαγγελέα για τη μη εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στη Λάρκο, που ως γνωστόν δεν εφαρμόστηκε ποτέ . Υστερα από αυτά, επιτέθηκαν με ανακοίνωσή τους τόσο στον υπουργό Ενέργειας Πάνο Σκουρλέτη όσο και στον ίδιο τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, που μέχρι τώρα τους καθησύχαζαν ότι δεν υπάρχει θέμα κρατικών ενισχύσεων.


Αξιολόγηση της μιας στάσης

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένουμε τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε το υπουργείο Οικονομίας σχετικά με την αποτελεσματικότητα των Υπηρεσιών Μιας Στάσης (ΥΜΣ), καλώντας τις επιχειρήσεις να συμπληρώσουν σχετικό ερωτηματολόγιο και να προβούν σε προτάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι οι ΥΜΣ θεσπίστηκαν με τον νόμο 3853/2010 και αποσκοπούσαν στην ίδρυση προσωπικών και κεφαλαιουχικών εταιρειών μέσα από απλοποιημένες διαδικασίες στα κατά τόπους επιμελητήρια. Πράγματι, σήμερα για την ίδρυση εταιρειών απαιτούνται από μία έως δέκα ημέρες. Δεν συμβαίνει, όμως, το ίδιο με την έκδοση άδειας λειτουργίας, διαδικασία η οποία εξακολουθεί να είναι εξαιρετικά χρονοβόρος.


Με καθυστέρηση 15 μηνών η ΕΕΤΤ αποκτά πρόεδρο

Υστερα από 15 μήνες που παρέμεινε ακέφαλη, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) θα αποκτήσει νέο πρόεδρο. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, νέος πρόεδρος της Επιτροπής θα οριστεί ο κ. Δημήτρης Τσαμάκης, καθηγητής του Τομέα Ηλεκτρομαγνητικών Εφαρμογών Ηλεκτροοπτικής και Ηλεκτρονικών Υλικών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου.

Ο κ. Τσαμάκης θα αντικαταστήσει τον κ. Κώστα Λουρόπουλο, όπως μεταδίδει το kathimerini.gr που παραιτήθηκε τον Ιανουάριο του 2015. Εκτοτε η θέση παρέμενε κενή και ο νέος πρόεδρος θα έχει πολλή δουλειά να κάνει, προκειμένου η ΕΕΤΤ να αντιμετωπίσει τα καυτά θέματα που εκκρεμούν.


Ακριβή η απομάκρυνση του «Παναγία Τήνου»

Από απλός "πονοκέφαλος", το ημιβυθισμένο πλοίο "Παναγία Τήνου" τείνει να εξελιχθεί σε "ημικρανία" για τον ΟΛΠ και το ΝΑΤ, στο οποίο έχει περιέλθει το πλοίο έπειτα από κατάσχεση λόγω οφειλών της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Σύμφωνα με σχετικές εκτιμήσεις στελεχών εταιρειών, εξειδικευμένων σε ναυάγια, που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το εκτιμώμενο κόστος για την απομάκρυνση του πλοίου πιθανώς να ξεπερνά και την ίδια την αξία του!

Υπενθυμίζεται πως οι εργασίες για την οριστική απομάκρυνση του πλοίου έχουν σταματήσει, καθώς το προσεχές Σάββατο το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ πρόκειται να λάβει απόφαση για τη διενέργεια διαγωνισμού για την εκποίηση, πώληση και απομάκρυνση του συγκεκριμένου πλοίου, το οποίο πλέον κρίνεται επικίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το "Παναγία Τήνου" έχει γεμίσει από τη μία πλευρά με 25.000 τόνους νερού.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση