iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 26 Μαΐου 2017
ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ FACEBOOK

Οι «βασιλιάδες» των social media!


Για τα αστέρια των αγωνιστικών χώρων, ο οικονομικός πακτωλός δεν εξαρτάται μόνο από τις αγωνιστικές τους επιδόσεις αλλά και μέσα από τα social media, όπου υπάρχει ένας χορός… εκατομμυρίων ευρώ!

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο κυρίαρχος των social media, καθώς περισσότεροι από 200 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο τον ακολουθούν. Στο Instagram το «cristiano» έχει 49,7 εκατομμύρια οπαδούς, το [email protected] στο twitter 40,7 και το «www.facebook.com/cristiano» 109.668.354 likes. Κατά μέσο όρο αποκτάει καθημερινά 135.000 νέους «φίλους», ενώ μόνο το 2015 προστέθηκαν 41.800.000! Ακολουθεί πιο πίσω ο Λιονέλ Μέσι, ο οποίος αν και δεν χρησιμοποιεί το twitter, είναι ο δεύτερος δημοφιλέστερος αθλητής στα social media με 122.000.000 ανθρώπους να τον ακολουθούν.

Αστρονομικά είναι τα ποσά που αποφέρει κάθε «τιτίβισμα» του Κριστιάνο Ρονάλντο στο twitter, καθώς για μόλις 140 χαρακτήρες έχει να λαμβάνειν 260.490 ευρώ! Δεύτερος είναι ο ΛεΜπρον Τζέιμς, ο οποίος εισπράττει για τον ίδιο λόγο 123.763 ευρώ.

Κανονική… ταρίφα υπάρχει για κάθε άθλημα αλλά και το πόσο δημοφιλής είναι κάθε αθλητής. Ποδοσφαιριστές του επιπέδου των Σέρχιο Αγουέρο και Χάμες Ροδρίγκες μπορεί να λαμβάνουν περίπου 50.000 ευρώ για κάθε ανάρτησή τους, την ώρα που οι κορυφαίοι εκπρόσωποι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Χόρχε Λορένθο και Μαρκ Μαρκέθ παίρνουν ένα ποσό ανάμεσα σε 15.000 και 20.000 ευρώ.

Στην πορεία βέβαια έχουν προκύψει σημαντικά ζητήματα σχετικά με τις διαφημίσεις των χορηγών κάθε αθλητή. Για παράδειγμα στο Μουντιάλ της Βραζιλίας, η FIFA απαγόρευσε την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προστατευθούν τα συμφέροντα των χορηγών της, σε σχέση με τα προϊόντα ανταγωνιστικών εταιριών που διαφήμιζαν στις αναρτήσεις τους οι ποδοσφαιριστές.

Εκπρόσωπος του twitter ανέφερε ότι το μέσο δεν εμπλέκεται καθόλου σε αυτό το πάρε - δώσε που γίνεται με αθλητές και εταιρείες. Κατά μία έννοια κάνει τα στραβά μάτια. Ωστόσο προσπαθεί όσο είναι δυνατόν να περιορίσει τη χρήση των hashtags ώστε να μην «κατακλύζεται» το μέσο κατά την ανάρτηση του Ρονάλντο, του Κάρι, του ΛεΜπρον ή του Νεϊμάρ. Πηγή: www.sdna.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση