iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017
Αυγό βραστό

Τι επιλέγουν διαιτολόγοι και fitness addicts για πρωινό


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Πόσες φορές έχεις ακούσει ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας; Ένα σωστό πρωινό σου δίνει ενέργεια, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και σε βοηθά να παραμείνεις χορτάτη για ώρες, αποφεύγοντας την κατανάλωση περιττών θερμίδων.

Αν λοιπόν έχεις στερέψει από ιδέες ή θες να ενισχύσεις την αντιοξειδωτική δράση του πρωινού, δες τι επιλέγουν κορυφαίοι διαιτολόγοι και fitness addicts.


Αντιοξειδωτικό smoothie με βατόμουρα, μπανάνες, λιναρόσπορο και σπόρους chia, για μέγιστη αποτοξίνωση και ενέργεια το πρωί.


Ομελέτα με λαχανικά. Για λιγότερες θερμίδες και χαμηλή χοληστερίνη, μπορείς να προτιμήσεις τα ασπράδια αυγών και όχι τον κρόκο. Επίσης, για το τηγάνισμα βάλε λίγο ελαιόλαδο αντί για βούτυρο.

Πράσινο ενεργειακό smoothie με ακτινίδια, νιφάδες βρώμης, μπανάνα, άπαχο γάλα, άπαχο γιαούρτι, ψιλοκομμένο ginger στη μύτη του κουταλιού και λίγο μέλι (προαιρετικά).


Κοτόπουλο με φρέσκα λαχανικά. Μπορεί να θυμίζει μεσημεριανό γεύμα, αλλά θα σας προσφέρει την πρωτεΐνη και τις βιταμίνες που χρειάζεται ο οργανισμός σας το πρωί.


Αυγό βραστό και 2 φέτες μαύρο ψωμί. Ίσως το πιο δημοφιλές πρωινό, το οποίο θα αυξήσει το αίσθημα κορεσμού και θα βελτιώσει τη λειτουργία του εντέρου. Για έξτρα βιταμίνες και αποτοξίνωση μπορείς να το συνοδέψεις με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.

Πηγή: myfit.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση