iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 25 Μαρτίου 2017
γυμναστική

25 εύκολοι τρόποι να κάψεις θερμίδες


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

«Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάψεις θερμίδες, που ούτε καν τους φαντάζεσαι» λέει η Lauren Slayton , διευθύντρια του foodtrainers.net. Οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν ότι αρκεί μικρή προσπάθεια για εξαιρετικά αποτελέσματα» σύμφωνα με τον Steven Wheelock, γυμναστή στο Canyon Ranch στο Lenox, της Μασαχουσέτης.

Οι ειδικοί λοιπόν εξηγούν πως μπορείς να επωφεληθείς από κάθε ευκαιρία για να τονώσεις τους μυς σου και τη λειτουργία της καρδιάς και να τρως φαγητά που προσφέρουν πολλή ενέργεια με λίγες θερμίδες.

1. Βγες ραντεβούΟι γυναίκες έχουν την τάση να παραγγέλνουν φαγητά με λιγότερες θερμίδες, όταν βγαίνουν για φαγητό με άντρα (που δεν είναι ο μακροχρόνιος δεσμός τους φυσικά) από όταν βγαίνουν με άλλες γυναίκες, σύμφωνα με έρευνα του McMaster University του Καναδά.


2. Απόφυγε να τρως μεσημεριανό στο γραφείοΑν δεν έχεις άλλη επιλογή, πήγαινε για μία σύντομη βόλτα μετά το φαγητό


3. Να έχεις πάντα υγιεινά σνακ στην τσάνταΔοκίμασε καρύδια, μπάρες δημητριακών λίγων θερμίδων ή φρούτα. Το συχνό φαγητό κρατά το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση


4. Φόρα γόβες στιλέτο«Μερικές μέρες, φοράω τα ψηλότερα παπούτσια που έχω» λέει η Decker, «Βοηθούν στην τόνωση των ποδιών μου και γυμνάζουν διάφορους μυς στις γάμπες ή στους μηρούς.


5. ΧαλάρωσεΤο στρες κάνει το σώμα να παράγει κορτιζόνη, η οποία ευθύνεται για τη μετατροπή περισσότερων θερμίδων σε λίπος, κυρίως στους κοιλιακούς μυς


6. Παρακολούθησε λιγότερη τηλεόρασηΣύμφωνα με έρευνα, οι ενήλικες που παρακολούθησαν λιγότερη τηλεόραση την ημέρα, όχι μόνο έκαψαν 120 περισσότερες θερμίδες, αλλά γλύτωσαν και τις θερμίδες από το τσιμπολόγημα


7. Σήκω στις μύτες των ποδιώνΚάνε μερικά ανασηκώματα στις μύτες των ποδιών και μετά κατέβαινε αργά. «Κάνω αυτό το λίγο Pilates παντού και πάντα» δηλώνει ο McGee


8. Ζόρισε τους κοιλιακούςΑνέβαζε σταδιακά χρόνο και περισσότερους κοιλιακούς «Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις 30, προσπάθησε για 40» λέει ο Da Costa.


9. Πίνε μερικά φλιτζάνια δυνατού πράσινου τσαγιού καθημερινάΣε αντίθεση με την καφεΐνη, το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, πολυφαινολικές φυτικές ενώσεις που ενεργοποιούν το μεταβολισμό να κάψει περισσότερες θερμίδες


10. Βάλε καυτερά στη διατροφή σουΜερικές έρευνες έδειξαν ότι τα καυτερά φαγητά μπορούν σταδιακά να αυξήσουν τον μεταβολισμό. Χρησιμοποίησε για παράδειγμα κόκκινο πιπέρι στη σαλάτα ή στο ρύζι.


11. Δούλεψε λίγο τα πόδια«Εάν είμαι κολλημένος στην καρέκλα, κάνω μικρά σηκώματα με τα γόνατα, σα να προχωρώ σε ένα μέρος» λέει ο McGee


12. Φάε σολωμόΌσοι έτρωγαν σολωμό έκαιγαν περισσότερες θερμίδες από αυτούς που έτρωγαν μπιφτέκι, σύμφωνα με μία έρευνα, παρόλο που και τα δύο φαγητά είχαν τις ίδιες θερμίδες.


13. Πιες ένα χάπιΟι άνθρωποι που έπαιρναν συμπληρώματα διατροφής με ένζυμα μετά το γεύμα έκαιγαν κατά μέσο όρο 20 περισσότερες θερμίδες, από αυτούς που έπαιρναν διαιτητικά χάπια, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου της Iowa.


14. Φόρα χοντρά ρούχα στο γυμναστήριοΓια να ιδρώσεις περισσότερο με αποτέλεσμα να κάψεις πιο πολλές θερμίδες.


15. Φάε και τη φλούδαΌταν τρως φρούτα ή λαχανικά, μη βγάζεις τη φλούδα, αφού είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και δίνει στον οργανισμό περισσότερη ενέργεια


16. Κάνε σεξΤα περισσότερα ζευγάρια καίνε κατά μέσο όρο 300 θερμίδες την ώρα κατά τη διάρκεια του σεξ


17. Βάλε λάδι καρύδαςΟι άνθρωποι που έχουν αντικαταστήσει τα ζωικά λίπη ή τα λάδια από τα λουλούδια με πιο ελαφριά λιπαρά οξέα, όπως το λάδι καρύδας, χάνουν περισσότερο σωματικό λίπος


18. Πιες τσάι oolongΣύμφωνα με έρευνες αυξάνει τη μεταβολική δραστηριότητα έως και 10 τοις εκατό.


19. Μην τσιμπολογάς όταν οδηγείςΟι ειδικοί λένε ότι πρόκειται για απερίσκεπτο φάγωμα και υπερβολική κατανάλωση θερμίδων


20. Κούνα τα χέρια σου«Όσο πιο πολλά μέλη του σώματος κουνάς ταυτόχρονα, τόσο πιο πολύ χάνεις» λέει ο Zuckerman.


21. Τσίμπα κάτι όταν πίνειςΤο αλκοόλ ενισχύει την υπερφαγία. Γι' αυτό φάε κάτι πριν πας για ποτό ή τουλάχιστον τσίμπα κάτι υγιεινό στο μπαρ, όπως ελιές.


22. ΚαθάρισεΌταν καθαρίζεις τους τοίχους ή πλένεις το αυτοκίνητο, κάνε μεγάλες κυκλικές κινήσεις με τα χέρια σου, όπως στο Karate Kid.


23. Αγόρασε μερικά κράκερΜπισκότα πλούσια σε φυτικές ίνες πρήζουν τον οργανισμό, είναι υγιεινά και μειώνουν τη λήψη άλλων θερμίδων.


24. Σήκω πάνωΜην κάθεσαι για πολύ ώρα ξαπλωμένη. Για παράδειγμα όταν βλέπεις τηλεόραση, σήκω πάνω και κινήσου.


25. Μην ξεχνάς τα γαλακτοκομικά προϊόνταΟι ερευνητές πιστεύουν ότι τα χαμηλά σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, εμποδίζουν την αποθήκευση του λίπους

Πηγή: myfit.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση