iphone app
android app
iphone app android app
Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017
μαυρομάτικα

Μικρά, αλλά «θαυματουργά»


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Τα μαυρομάτικα είναι όσπρια και όπως όλα τα όσπρια είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και άλλων απαραίτητων θρεπτικών συστατικών για τον οργανισμό.

Μπορούν να συνδυαστούν με ρύζι, να συνοδεύσουν το κρέας, το ψάρι και τις σαλάτες ή να φαγωθούν μόνα τους με ελαιόλαδο, κρεμμυδάκι φρέσκο, άνηθο και λεμόνι, όπου δίνουν μία γερή γροθιά στα λίπη.

Είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και μειώνουν τη χοληστερίνη. Επιπλέον, τα φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών χωνεύονται αργά και σε κάνουν να αισθάνεσαι πλήρης, βασικό προνόμιο για τον έλεγχο του σωματικού σου βάρους.

Μισή περίπου κούπα φασόλια μαυρομάτικα περιέχουν 250 γρ. κάλιο, το οποίο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και στην αποφυγή καρδιακών προβλημάτων. Επίσης, είναι τροφή χαμηλή σε θερμίδες και λίπος, αφού μία μερίδα ισοδυναμεί με 100 θερμίδες και 1 γραμμάριο λίπους. Μία δίαιτα χαμηλή σε λίπος και θερμίδες σε βοηθά στη μείωση βάρους και προστατεύει τον οργανισμό από παθήσεις, όπως καρδιά, διαβήτη και κατάθλιψη.

Τέλος, ο σίδηρος που περιέχουν τα μαυρομάτικα προλαμβάνει την αναιμία, η οποία ευθύνεται για συμπτώματα κούρασης και αδυναμίας.

Πηγή: myfit.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση