iphone app
android app
iphone app android app
Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017
35ο δημοτικο αποχη καταληψη

35ο Δημοτικό:Ψωμί,παιδεία και αυλές στα σχολεία


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Αντιδρούν διότι τα παιδιά τους κάνουν μάθημα σε ένα σχολείο που είναι χωρισμένο σε 4 παραρτήματα. Αντιδρούν διότι δεν θέλουν τα παιδιά τους να γίνουν «μετανάστες» μέσα στο ίδιο τους το σχολείο.Αντιδρούν διότι τα παιδιά τους προαυλίζονται αλλά και κάνουν μάθημα φυσικής αγωγής όχι στην αυλή του σχολείου αλλά σε δρόμο που περνούν οχήματα.

Ο λόγος για τους γονείς του35ου δημοτικού σχολείου Ηρακλείου που προχώρησαν σήμερα αλλά και αύριο σε  κατάληψη του Δημοτικού  με το σύνθημα τους να είναι επίκαιρο όσο ποτέ :Ψωμί παιδεία και αυλές στα σχολεία.

Οι μαθητές της Πέμπτης και της Έκτης θα απέχουν για δύο ημέρες από τα μαθήματα τους με κύριο αίτημα τους την ανύπαρκτη και άκρως επικίνδυνη κτιριακή υποδομή.

Σε ανακοίνωση της μάλιστα οι γονείς αναφέρουν:

Τμήματα από την Πέμπτη και την Έκτη τάξη στεγάζονται σε παραρτήματα κοντά στο κεντρικό κτίριο του σχολείου με αποτέλεσμα τα παιδιά να προαυλίζονται και να κάνουν γυμναστική στο δρόμο με ότι αυτό συνεπάγεται, για την σωματική τους ακεραιότητα και ασφάλεια.

Δεν υπάρχει η παραμικρή σήμανση ούτε και καν οριοθέτηση κάποιου χώρου για τον προαυλισμό των μαθητών, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν συνεχώς από διερχόμενα αυτοκίνητα και όχι μόνο.

Παρά τις συνεχείς παραστάσεις μας και ενοχλήσεις προς την Δημοτική  Αρχή, δεν έχει δοθεί  καμία λύση, τέτοια που να εξασφαλίζει τα αυτονόητα για τους μαθητές και  τους εκπαιδευτικούς.


Η απάντηση του Δήμου Ηρακλείου

Από την πλευρά του, ο δήμος Ηρακλείου μέσω της αρμόδιας αντιδημάρχου απαντά στις καταγγελίες των γονέων λέγοντας ότι κινείται προς την κατεύθυνση ουσιαστικής λύσης και το τελευταίο διάστημα είναι  σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηρακλείου προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία εύρεσης και μίσθωσης γειτονικού οικοπέδου, που με την κατάλληλη διαμόρφωση και περίφραξη θα μπορεί εκεί να πραγματοποιείται ο προαυλισμός των μαθητών.

Επίσης προσθέτει

Α. Η ριζική λύση του προβλήματος προϋποθέτει μεταστέγαση του Σχολείου, που όμως αποτελεί υποχρέωση και ευθύνη της Κεντρικής Διοίκησης, για την οποία λύση προσπαθούμε σε περίοδο βεβαίως γενικευμένης κρίσης . Επικουρική αλλά ριζική λύση θα ήταν η εκμίσθωση άλλου κτίσματος για την συνολική στέγαση του Σχολείου, η οποία επίσης προϋποθέτει βούληση και μέριμνα της Κεντρικής Διοίκησης.

Β. Ο δήμος Ηρακλείου και η αρμόδια αντιδημαρχία Παιδείας προέβησαν σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους, από την αρχή της θητείας τους, δηλαδή :  

- Μετά από Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου αναζητήσαμε ακίνητο προς μίσθωση, ώστε να μεταστεγαστεί το Σχολείο σε ένα ενιαίο κτίριο, όμως στον διαγωνισμό δεν υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος.

- Προβήκαμε σε συνεργασία με τα τεχνικά συνεργεία του Δήμου στην τοποθέτηση ρυθμιστικών πινακίδων και σημάνσεων στους διαθέσιμους χώρους για τον προαυλισμό των μαθητών, προσωρινά, μέχρι την εξεύρεση ανεκτής λύσης.

- Ενημερώθηκε η Επιτροπή Κυκλοφορίας προκειμένου να προβεί σε ειδικότερα μέτρα ασφαλείας, ώστε ο ούτως ή άλλως απαράδεκτος αλλά αναπόφευκτος προαυλισμός να γίνεται σχετικά ομαλά. Επίκειται η εξέταση του αιτήματος, στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής.

- Επιπρόσθετα,

- Όλες οι παραπάνω ενέργειες της αρμόδιας Αντιδημαρχίας είναι γνωστές στη Διεύθυνση του Σχολείου και στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, των οποίων ασφαλώς συμμεριζόμαστε την αγωνία, για την λύση του προβλήματος, θα περιμέναμε όμως έστω κατ'επιείκιαν την αναγνώριση για το ενδιαφέρον και τις προσπάθειες μας.

- Σε κάθε περίπτωση η αντιδημαρχία Παιδείας θα συνεχίσει και θα εντείνει τις προσπάθειες της μέχρι τη τελική λύση του προβλήματος.

Ρεπορτάζ:Ράνια Μωραϊτη-Βάλια Μπούη

Φωτογραφίες Νίκος Χαλκιαδάκης

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση