iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 25 Ιουλίου 2017
ΣΤΟΝΕΡ

Επέστρεψε ορεξάτος στην Ducati ο Στόνερ


Πέντε χρόνια πέρασαν από την τελευταία φορά που ο Casey Stoner οδήγησε για τελευταία φορά μια Ducati (Valencia, 2010). Ακολούθησε η μετακίνηση στην Honda το 2011 που συνοδεύτηκε από την κατάκτηση του δεύτερου Πρωταθλήματος στη μεγάλη κατηγορία και η απόφασή του να αποχωρήσει από τους αγώνες στα τέλη του 2012, παραμένοντας ωστόσο στο δυναμικό του HRC ως δοκιμαστής εξέλιξης όποτε η εταιρεία τον χρειαζόταν.

Τώρα, ο Αυστραλός αναβάτης - Τοτέμ της Ducati επιστρέφει στα γνώριμα γι' αυτόν λημέρια με στόχο να βοηθήσει την ιταλική ομάδα να μπει ξανά στο δρόμο των επιτυχιών.

Το Σάββατο, στο πλαίσιο ιδιωτικών δοκιμών που πραγματοποιεί η ιταλική ομάδα στην πίστα της Sepang, ο 30χρονος αναβάτης βρέθηκε ξανά στο μονόσελο μιας Ducati ξεκινώντας τη δεύτερη θητεία στην ιταλική ομάδα με την οποία το 2007 στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Ο Stoner είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τη D16 του 2015 με την οποία πραγματοποίησε συνολικά 54 γύρους. Ο καλύτερός του χρόνος -2:02:1- σημειώθηκε στον τελευταίο του χρονομετρημένο γύρο και ήταν σχεδόν επτά δέκατα πιο αργός από το χρόνο -2:01.493- που σημείωσε ο ταχύτερος αναβάτης της Ducati στον αγώνα που διεξήχθη στις 25 Οκτωβρίου του 2015, Andrea Dovizioso.


"Τεράστιες δυνατότητες"

"Δεν ήμουν πολύ σίγουρος για το τι να περιμένω, αλλά όλοι ήταν φανταστικοί, με υποδέχθηκαν και με βοήθησαν ώστε να προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Χρειάζομαι λίγο χρόνο ώστε να αποκτήσω και πάλι την ταχύτητα και την αίσθηση που είχα, γιατί έχω να οδηγήσω μοτοσυκλέτα των MotoGP εδώ και ένα χρόνο και μοτοσυκλέτα γενικότερα εδώ και έξι μήνες (σ.σ. λόγω του σοβαρού ατυχήματος που είχε στις 8 ώρες της Suzuka). Ήταν μια πολύ παραγωγική μέρα και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος", δήλωσε στο τέλος της ημέρας για να προσθέσει αναφερόμενος στη μοτοσυκλέτα: "Η Desmosedici GP έχει τεράστιες δυνατότητες. Ελπίζω ότι μπορώ να συνεισφέρω στην εξέλιξή της ώστε να βοηθήσω τους αναβάτες μας να πετύχουν κάποια εξαιρετικά πράγματα φέτος. Για να είμαι ειλικρινής είμαι έκπληκτος από τον χρόνο μου".

Στην πίστα βρέθηκε και ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρείας, Michele Pirro ο οποίος δουλεύει πάνω στη μοτοσυκλέτα του 2016, την οποία ρυθμίζει ενόψει των πρώτων επίσημων δοκιμών εξέλιξης για το 2016, οι οποίες θα διεξαχθούν από 1 έως 3 Φεβρουαρίου στη Sepang.

Εκεί θα πάρουμε και μια πρώτη, καλή γεύση από τα πρωτότυπα του 2016 και το πως οι αλλαγές στον προμηθευτή ελαστικών (Michelin αντί Bridgestone) και στον τομέα των ηλεκτρονικών (ενιαία για όλους πλέον - ECU της Magneti Marelli η οποία έχει εξελίξει και το software) θα επηρεάσουν την απόδοση των κορυφαίων συνδυασμών.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση