iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017
ύπνος, ρίχνει την πίεση

Ύπνος & Διαβήτης τύπου 2: Τι ισχύει για τις γυναίκες;


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Επτά με εννιά ώρες είναι η ιδανική διάρκεια του ύπνου κάθε βράδυ ώστε το σώμα να ξεκουράζεται επαρκώς και όλα τα επιμέρους συστήματα του οργανισμού να λειτουργούν με τον επιθυμητό ρυθμό σύμφωνα με τους ειδικούς.

Μια νέα επιστημονική μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Diabetologia έρχεται να επισημάνει για ακόμη μία φορά τη σημασία του ύπνου για την υγεία, καταδεικνύοντας τις σοβαρές επιπτώσεις του κακού ύπνου στο γυναικείο πληθυσμό.

Μετά από αναλύσεις του ιατρικού ιστορικού περισσότερων από 100.000 γυναικών, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσες αντιμετώπιζαν συχνά δυσκολίες στον ύπνο είχαν κατά προσέγγιση 45% περισσότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2 σε διάστημα δεκαετίας σε σύγκριση με τις γυναίκες που απολάμβαναν ήσυχο και ξεκούραστο ύπνο.

Για τις γυναίκες που είχαν διαγνωσθεί με υπνική άπνοια, διαταραχή που χαρακτηρίζεται από το δυνατό ροχαλητό και τις διακοπές της αναπνοής κατά τη διάρκεια του ύπνου, διαπιστώθηκε ότι ο ύπνος για λιγότερες από έξι ώρες, σε συνδυασμό με την εργασία κατά τις νυχτερινές ώρες (βραδινή βάρδια), συνδέεται με τουλάχιστον τετραπλάσιο κίνδυνο διαβήτη τύπου 2.

Αν και οι γυναίκες που δεν απολάμβαναν ποιοτικό ύπνο ήταν πιο πιθανό να πάσχουν από προβλήματα υγείας, όπως υπέρταση, και να έχουν πολύ υψηλό Δείκτη Μάζας Σώματος, οι παράγοντες αυτοί εξηγούν εν μέρει μόνο τη συσχέτιση μεταξύ κακού ύπνου και διαβήτη.

«Τα ευρήματά μας υπογραμμίζουν πόσο σημαντικά είναι τα προβλήματα ύπνου στην εκδήλωση και την πρόληψη του διαβήτη τύπου 2», καταλήγουν οι ερευνητές.

Πηγή: Onmed.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση