iphone app
android app
iphone app android app
Τρίτη 25 Ιουλίου 2017
πρόσωπο

Ούτε lifting, ούτε botox! Κάνε γυμναστική προσώπου!


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Μην αφήνεις το χρόνο να «σημαδέψει» το πρόσωπό σου! Αντιστάσου με... γυμναστική προσώπου! Ό,τι καλύτερο για την εμφάνιση και την τσέπη σου.

Από μια ηλικία και μετά το πρόσωπό μας αλλάζει και, δυστυχώς, όχι προς το καλύτερο... Οι ρυτίδες και η χαλάρωση συχνά αποδεικνύονται ισχυρότερες από κάθε περιποίηση, όσο σχολαστική κι αν είναι. Υπάρχει, άραγε, κάποιος άλλος τρόπος, πέραν της αισθητικής ιατρικής, για να σταματήσεις και να αναστρέψεις την επίδραση του χρόνου στο πρόσωπό σου; Η απάντηση είναι ναι! Πώς; Μα, με... γυμναστική!

Το πρόσωπο, όπως και το σώμα μας, περιλαμβάνει μυς που ατονούν και δεν μπορούν πια να υποστηρίξουν την επιδερμίδα (και μαζί το ηθικό μας!). Αν όμως γυμναστούν, τονώνονται, δίνοντας την εντύπωση πως ο χρόνος γύρισε πίσω. Για να είναι πιο αποτελεσματικές οι ασκήσεις, χρησιμοποιούνται και τα δάχτυλα των χεριών, ώστε να δημιουργούν αντίσταση, κάνοντας τους μυς να δουλεύουν πιο εντατικά και να αιματώνονται καλύτερα. Έτσι, με την ενισχυμένη κυκλοφορία του αίματος το πρόσωπο τροφοδοτείται αποτελεσματικότερα με οξυγόνο και θρεπτικές ουσίες. Επίσης, με τις ασκήσεις αυτές αποκτάς μεγαλύτερο έλεγχο των μυών σου και συναίσθηση των κινήσεων που μπορεί να κάνεις αθέλητα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ή να βαθαίνουν οι λεγόμενες ρυτίδες έκφρασης.


Όμορφα μάτια, νεανικό βλέμμα

Ακούμπησε τους δείκτες των χεριών σου ανάμεσα στα φρύδια και τους αντίχειρες στις γωνίες των ματιών. Κλείσε σφιχτά τα βλέφαρα, ενώ ταυτόχρονα σπρώχνεις το δέρμα με τους δείκτες προς τα πάνω και με τους αντίχειρες προς τα έξω. Κράτησε για 40 δευτερόλεπτα.


Γιατί να την κάνω; Η άσκηση αυτή σφίγγει τα πάνω και τα κάτω βλέφαρα, ενώ ελαττώνει τις σακούλες κάτω από τα μάτια, κάνοντάς τα να φαίνονται μεγαλύτερα.

Ακούμπησε τα δάχτυλα και των δύο χεριών οριζόντια στο μέσο του μετώπου. Ανασήκωσε τα φρύδια όσο μπορείς, ενώ με τα δάχτυλα σπρώχνεις το δέρμα προς τα κάτω. Κράτησε την πίεση για 30 δευτερόλεπτα.


Γιατί να την κάνω; Τα φρύδια ανεβαίνουν, μειώνεται η βλεφαρόπτωση και λειαίνονται οι ρυτίδες του μετώπου, ιδίως οι κάθετες ανάμεσα στα φρύδια.

Ακούμπησε τις άκρες από τους δείκτες σου στις εξωτερικές γωνίες των ματιών, έτσι που να αγγίζεις τις κάτω βλεφαρίδες σου. Κοίταξε έντονα προς τα πάνω, με τρόπο ώστε να νιώθεις το μυ στο κάτω βλέφαρο να σφίγγεται. Κράτησε αυτήν τη θέση για 40 δευτερόλεπτα.


Γιατί να την κάνω; Διώχνει το πρήξιμο κάτω από τα μάτια και μειώνει τους μαύρους κύκλους.

Πηγή: womenonly.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση