iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 27 Μαΐου 2017
Αεροδρόμιο Ηρακλείου, τουρίστες, χειμώνας

Πόλος έλξης η Κρήτη και το χειμώνα


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Τεχνογνωσία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Κρήτη αντάλλαξαν τουριστικοί πράκτορες από όλο το νησί. Παράγοντες του τουρισμού συμμετείχαν σε φόρουμ, το οποίο διοργάνωσε ελληνική εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση ευρωπαϊκού προγράμματος στην Ισπανία, με στόχο την ενίσχυση της επισκεψιμότητας τους χειμερινούς μήνες.

Όπως ειπώθηκε στα πλαίσια αυτού, δώδεκα μήνες τουρισμό έχουν καταφέρει να πετύχουν πολλές μεσογειακές και ευρύτερα ευρωπαϊκές χώρες μέσα από δράσεις στις οποίες μετέχουν και πρωτοπόρες τουριστικές επιχειρήσεις όπως η Travel Factory, η οποία έχει καταρτίσει το σχέδιο ενίσχυσης της τουριστικής κίνησης στην Ισπανία.

«Πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που βοηθά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην Ισπανία για τα άτομα άνω των 55 ετών. Ήδη το Σεπτέμβρη φέραμε Σικελούς στην Κρήτη, οπότε συνεχίζουμε σε αυτήν τη φιλοσοφία», τόνισε η διευθύνων σύμβουλος Travel Factory Νικολέτα Βασιλείου.

Ο τουριστικός οργανισμός πραγματοποίησε στο Ηράκλειο ενημερωτική ημερίδα με αποδέκτες τους επαγγελματίες του τουρισμού στην Κρήτη. «Μας έδωσαν τη δυνατότητα να μάθουμε τι ακριβώς κάνει ο ισπανικός οργανισμός τουρισμού για να προωθήσει τη χώρα», ανέφερε η διευθύνων σύμβουλος Le Grand Φωτούλα Σαπουνάκη. Στόχος η εφαρμογή ανάλογων πρακτικών ώστε το νησί να εξακολουθεί να αποτελεί πόλο έλξης για τους ξένους επισκέπτες, ακόμα και μέσα στο χειμώνα. «Μας έδωσε τη δυνατότητα να πουλήσουμε αυτά τα φθηνά πακέτα σε αυτήν την τόσο κρίσιμη περίοδο που διανύουμε, σε διάφορους προορισμούς, με πολύ προσιτές τιμές», είπε η εκπρόσωπος του Vai Travel Μαρία Χατζηδάκη.


Επαφές για προσέλκυση Ρώσων

Την ίδια ώρα, με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη 320 διακεκριμένων Ρώσων τουριστικών πρακτόρων, καλεσμένων του ρωσικού οργανισμού Tez Tour, οι παράγοντες του ελληνικού τουρισμού - ανάμεσά τους μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όπως οι Aldemar, Aquila και Grecotel - ήρθαν σε επαφή με τους εκπροσώπους των ρωσικών ταξιδιωτικών πρακτορείων προκειμένου να συντονίσουν τις κινήσεις τους ώστε να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Ειδικά στην Κρήτη, τις τελευταίες ημέρες, βρίσκεται σε εξέλιξη συστηματική προσπάθεια προσέλκυσης ενός ποσοστού των Ρώσων τουριστών που δε θα ταξιδέψουν στην Τουρκία και αναγκαστικά θα επιλέξουν άλλους προορισμούς για τις διακοπές τους.


Απαιτούνται μέτρα

Για τη θετική όμως έκβαση αυτής της προσπάθειας, οι ξενοδόχοι ζητούν στήριξη και από την κυβέρνηση, τονίζοντας πως η έλλειψη all inclusive ξενοδοχείων, η δυστοκία χορήγησης βίζας, το αυξημένο κόστος διαμονής και υπηρεσιών, αλλά και τα ελλιπή μέτρα ασφαλείας αποτελούν ανασταλτικό παράγοντα. Και αυτό γιατί από την πλευρά τους οι τουριστικοί πράκτορες της Ρωσίας, για να φέρουν στη χώρα μας τους 3,5 εκατομμύρια πελάτες τους που δε θα ταξιδέψουν φέτος στην Τουρκία μετά την απαγόρευση πτήσεων τσάρτερ που ανακοίνωσε ο Βλαντιμίρ Πούτιν, ζητούν φθηνότερες τιμές, all inclusive υπηρεσίες, απλοποίηση του συστήματος για τη χορήγηση βίζας και αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν, μόνο έτσι θα μπορέσει η Ελλάδα να διεκδικήσει μερίδιο από την πίτα του 1 δισ. δολαρίων που αφήνουν σε συνάλλαγμα κάθε χρόνο στη γείτονα οι Ρώσοι τουρίστες. Ήδη πάντως τα τελευταία 24ωρα τα μεγάλα ρωσικά ταξιδιωτικά πρακτορεία έχουν ξεκινήσει συναντήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες ώστε να δουν πόσες πτήσεις μπορούν να δεσμεύσουν και σε ποιους προορισμούς της Ελλάδας, με προτεραιότητα την Κρήτη, καθώς θεωρείται ο πιο ζεστός και καλύτερα οργανωμένος τουριστικός προορισμός της χώρας που τους επιτρέπει να κλείσουν όσο το δυνατόν περισσότερα πακέτα, που είναι και το ζητούμενό τους. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ρωσικού οργανισμού τουρισμού, αυτήν τη στιγμή τα περίπου 3,5 εκατομμύρια Ρώσοι τουρίστες που επισκέπτονταν την Τουρκία αναζητούν εναλλακτική επιλογή, με τις ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές και όχι μόνο να δίνουν μάχη για το ποιος θα πάρει τη μερίδα του λέοντος.


Γερά πορτοφόλια: Ξοδεύουν έως 1.300 τη βδομάδα

Αξίζει να σημειωθεί πως, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, κατά μέσο όρο ένας Ρώσος για να κάνει διακοπές μιας εβδομάδας στην Ελλάδα ξοδεύει από 500 έως 1.300 ευρώ. Την Ελλάδα επισκέπτονται κυρίως Ρώσοι τουρίστες μέσης κατηγορίας και άνω, οι οποίοι επιλέγουν για τη διαμονή τους τετράστερα, πεντάστερα και λουξ ξενοδοχεία. Αγαπούν τα ψώνια και δη τις γούνες, σε τέτοιο σημείο μάλιστα που φτάνουν να ξοδεύουν 5.000 ευρώ και βάλε για να αγοράσουν ένα κομμάτι της αρεσκείας τους. Γαστρονομικά συμπεριφέρονται όπως και εμείς, δηλαδή αναζητούν τη value for money ποιότητα.

Μαρία Αντωνογιαννάκη

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση