iphone app
android app
iphone app android app
Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017
κορμί Δέσποινας Βανδή

Έτσι “έχτισε” κορμί η Δέσποινας Βανδή


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Θα είμαστε ειλικρινείς… Όλες λίγο πολύ έχουμε ζηλέψει το σώμα της Δέσποινας Βανδή. Τουλάχιστον όσες την έχουμε δει από κοντά, ακόμα… περισσότερο. Τι κάνει όμως η τραγουδίστρια για να είναι κορμάρα;

Η Δέσποινα προτιμά τροφές που της δίνουν ενέργεια. Τα παντζάρια, το σπανάκι και η ρόκα, τα μεσογειακά super foods, δηλαδή, είναι σχεδόν καθημερινά στο διαιτολόγιό της. Βελτιώνοντας το μεταβολισμό της, πέτυχε εντυπωσιακές αλλαγές στο σώμα της. 

Στο πρόγραμμα που ακολουθεί το μεγαλύτερο γεύμα της μέρας είναι το βραδινό, ενώ μία φορά την εβδομάδα απολαμβάνει μια free-day κατά τη διάρκεια της οποίας μπορεί να φάει και λίγη σοκολάτα. Πιο συγκεκριμένα το ημερήσιο μενού της έχει ως εξής:

Πρωινό: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούταΔεκατιανό: 1 γιαούρτι με μέλι ή 1 τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρώνΜεσημεριανό: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά (διάφορα εποχικά)

Απογευματινό: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί

Βραδινό: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο

Πηγή: star.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση