iphone app
android app
iphone app android app
Κυριακή 23 Ιουλίου 2017
Ρομποτική, μαθητές Παγκρητίου

Τρελαμένοι με τα ρομπότ... οι μικροί μαθητές


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο 31 Οκτωβρίου στο Εκπαιδευτήριο "Το Παγκρήτιον" ημερίδα με θέμα την εκπαιδευτική ρομποτική. Η ημερίδα απευθυνόταν στους μαθητές και τις μαθήτριες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και συμμετέχουν ήδη σε μαθήματα ρομποτικής μέσα στο σχολείο, καθώς και στους ενδιαφερόμενους γονείς.

Την ενημέρωση και τη διδασκαλία των μικρών μαθητών ανέλαβαν οι Robot Masters, η οικογένεια Μπουφίδη, μια ομάδα ρομποτικής από τη Θεσσαλονίκη, με μικρή ιστορία αλλά ήδη με πολλές εθνικές και παγκόσμιες διακρίσεις στο ενεργητικό της. Οι ίδιοι δηλώνουν «τρελαμένοι με τα ρομπότ... και όχι μόνο, ενθουσιώδεις και με τρελή πίστη στη δύναμη της ομάδας».

Η ημερίδα ξεκίνησε με την πραγματικά εντυπωσιακή παρουσίαση των παιδιών της οικογένειας Μπουφίδη, ηλικίας από 11 έως 17 ετών, τα οποία, αφού συστήθηκαν στο κοινό, με ιδιαίτερα επικοινωνιακό τρόπο το ενημέρωσαν για τη συμμετοχή τους στον παγκόσμιο διαγωνισμό FIRST® LEGO® League (FLL). Το FLL είναι ένας διαγωνισμός ρομποτικής που απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 9-16 ετών.

Ξεκίνησε από το εκπαιδευτικό τμήμα της Lego και διοργανώνεται κάθε χρόνο σε παγκόσμια κλίμακα και σε δίκτυο 80 χωρών. Το 2013 στο δίκτυο αυτό προστέθηκε η Ελλάδα μέσω του εκπαιδευτικού μη κερδοσκοπικού σωματείου eduACT.

Στη συνέχεια οι εκπαιδευόμενοι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο μεγάλες ομάδες, από τις οποίες η πρώτη, με την καθοδήγηση των μελών των Robot Masters, συμμετείχε σε εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομπότ της Lego Mindstorms, και η δεύτερη συζήτησε με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Μπουφίδη για την καίρια σημασία του ομαδικού πνεύματος και της συνεργασίας σε τέτοιου είδους δράσεις και συμμετοχές. Ακολούθως οι ομάδες άλλαξαν αντιστρόφως αντικείμενα.

Αξιοσημείωτη ήταν η ολόψυχη συμμετοχή των παιδιών και ο ενθουσιασμός τους κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και της δημιουργίας των... συμπαθέστατων ρομπότ τους. Γενικότερα η ατμόσφαιρα που επικράτησε στο Παγκρήτιο Εκπαιδευτήριο εκείνη την ημέρα είχε το χαρακτήρα της δημιουργικής περιέργειας, της χαράς της κατάκτησης της μάθησης και του ομαδικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού. Έτσι, η παιδευτική αυτή εμπειρία έδωσε το ερέθισμα στους μικρούς «επιστήμονες» να γνωρίσουν και να γοητευτούν από τον κόσμο της ρομποτικής, γεμίζοντας με ελπίδες και προσδοκίες τους δασκάλους και τους γονείς τους.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση