iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017
Γιάννης Μπρας, ΟΛΗ

Άλλο ένα βραβείο απέσπασε ο ΟΛΗ Α.Ε.


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Συνεχίζει να δέχεται επιβραβεύσεις ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. για τις βέλτιστες πρακτικές, τα έργα, τις ιδέες και τις πρωτοβουλίες που εφαρμόζει αναδεικνύοντας τη συνεισφορά της αποτελεσματικής διαχείρισης εγκαταστάσεων και μέσων στην αειφορία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων, οργανισμών, φορέων και συνακόλουθα στην τοπική και εθνική οικονομία.

Άλλη μια απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015 στα πλαίσια του δεύτερου διαγωνισμού Facility Managment Awards 2015, όπου ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου απέσπασε SILVER βραβείο στην κατηγορία "Ιmpact on Sustainability-Επίδραση στη Βιωσιμότητα". Η βραβευμένη υποψηφιότητα που η διοίκηση κατέθεσε στο διαγωνισμό είχε τον τίτλο «Λιμάνι Ηρακλείου-Καλές πρακτικές για την αποτελεσματική διαχείριση εγκαταστάσεων / έργα, υπηρεσίες, καινοτομίες με υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας».

Στην εκδήλωση παρέστη ο πρόεδρος & δ/νων σύμβουλος του ΟΛΗ, κ. Ιωάννης Μπρας, για την παραλαβή αυτού του βραβείου, το 15ο κατά σειρά που απονέμεται στον Οργανισμό για την επιτυχημένη εφαρμογή του αναπτυξιακού στρατηγικού σχεδιασμού της διοίκησης και την υλοποίηση του «μοντέλου των πέντε αισθήσεων».

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΛΗ, «η ιδιαίτερη αυτή προσπάθεια στηρίζεται στην αναβάθμιση των υποδομών του λιμένα, τη βέλτιστη παροχή/εφαρμογή & αξιοποίηση εξειδικευμένων δραστηριοτήτων facility management και στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στη βάση του "τουρισμού εμπειρίας", την ανάπτυξη και υλοποίηση καινοτόμων δράσεων που χαρακτηρίζονται από υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας. Υλοποιώντας παράλληλα ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τη διασύνδεση της κρουαζιέρας, του τουρισμού και του πολιτισμού με τον αγροτικό τομέα του τόπου μας μέσα από συνεχείς στρατηγικές συνεργασίες με τον εμπορικό κόσμο και τους παραγωγικούς φορείς του νομού καθώς και εθνικούς φορείς και Αρχές, αναδεικνύονται έτσι οι δυνατότητες που έχουμε για την αύξηση των εσόδων από την κρουαζιέρα».

Ο στόχος της στρατηγικής της διοίκησης του Οργανισμού και του προέδρου και δ/ντος συμβούλου, κ. Ιωάννη Μπρα, του κυριότερου εμπνευστή του «μοντέλου των πέντε αισθήσεων», είναι απλός, όπως αναφέρεται: «να ξεπερνούμε τις προσδοκίες του επισκέπτη κάθε φορά».

Σε δηλώσεις του ο κ. Μπρας ανέφερε πως «σκοπός της συμμετοχής μας σε αυτόν το διαγωνισμό βραβεύσεων είναι να αναδείξουμε με τον τρόπο αυτό τη συνεισφορά της αποτελεσματικής διαχείρισης εγκαταστάσεων και μέσων στην αειφορία και την ανταγωνιστικότητα και κατ' επέκταση τα οφέλη που απορρέουν από αυτήν για την τοπική κοινωνία και την εθνική οικονομία αλλά ακόμα και για να προσάψουμε την απαιτούμενη έμφαση σε έναν από τους πλέον αναπτυσσόμενους κλάδους υπηρεσιών στην Ελλάδα.

Λειτουργούμε ως μέσο καταγραφής και συγκριτικής αξιολόγησης των πλεονεκτημάτων που απορρέουν από την αποτελεσματική διαχείριση εγκαταστάσεων. Οι προσπάθειες ενίσχυσης της εμπιστοσύνης των πελατών/επισκετών του λιμένος στις παρεχόμενες υπηρεσίες συνεχίζεται με αμείωτο ενδιαφέρον με στόχο αυτές να ξεχωρίσουν, να προωθηθούν και να αξιοποιηθούν από όσο το δυνατόν περισσότερους προορισμούς για το συμφέρον όλων μας. Η βράβευση αυτή αποτελεί τιμή για τον προορισμό μας».

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση
 
   



Photo Stories

ΟΛΗ