iphone app
android app
iphone app android app
Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
γυμναστική σπίτι

Η καθημερινή γυμναστική δεν οδηγεί στο αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Αν προπονείστε σκληρά με την ενδόμυχη σκέψη ότι έτσι θα χάσετε βάρος, θα πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας.

Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι ούτε καν στους δρομείς μεγάλων αποστάσεων δεν υπάρχουν εγγυήσεις για αδυνάτισμα, ακόμα κι αν διανύουν τρέχοντας περισσότερα από 80 χιλιόμετρα την εβδομάδα, ενώ δεν αποκλείεται να... παχύνουν κιόλας!Το πρόβλημα αυτό είναι ιδιαιτέρως έντονο στις γυναίκες, είπε προσφάτως στο περιοδικό «New York Magazine» η αθλητική φυσιολόγος δρ Μέρι Κένεντι, ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Ιατρικής του Τρόπου Ζωής (ILM) του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.«Είναι υπέροχο το γεγονός ότι όποιος θέλει μπορεί να συμμετάσχει σε έναν μαραθώνιο, αλλά το γεγονός ότι θα διασχίσει τελικά τον τερματισμό δεν σημαίνει ότι έτρεχε με όλη του τη δύναμη επί επτά ημέρες την εβδομάδα τους μήνες που προηγήθηκαν», είπε.«Είναι τόση η έμφαση που δίνεται στην απόσταση του τρεξίματος, ώστε η προπόνηση δεν σημαίνει υποχρεωτικώς μεγάλη ταχύτητα».Επιπλέον, όποιος προπονείται για τον μαραθώνιο δεν σημαίνει κιόλας πως προσέχει τι τρώει - και αν αυξάνει την πρόσληψη τροφής, το βάρος του δεν θα μειωθεί παρά το πολύωρο τρέξιμο.Η δρ Κένεντι πραγματοποίησε προσφάτως μικρή μελέτη για το θέμα, με 64 εθελοντές οι οποίοι προπονούνταν για να συμμετάσχουν σε δρόμους μεγάλων αποστάσεων για φιλανθρωπικούς σκοπούς.Έπειτα από τρεις μήνες τρεξίματος τέσσερις φορές την εβδομάδα, μόλις επτά δρομείς (το 11%) είχαν χάσει βάρος, ενώ άλλοι τόσοι είχαν παχύνει, με τον ένα να παίρνει πολλά κιλά. Οι έξι από τους επτά δρομείς που πάχυναν ήταν γυναίκες.Οι υπόλοιποι δρομείς (το 78%) είχαν διατηρήσει σχεδόν αναλλοίωτο το σωματικό βάρος τους.Η δρ Κένεντι λέει ότι προφανώς όλοι αυτοί οι ασκούμενοι είχαν αντικαταστήσει σωματικός λίπος με μυϊκή μάζα και ότι πολλά από τα πρόσθετα κιλά ήταν με τη μορφή της μυϊκής μάζας.Περισσότερη μυϊκή μάζα, όμως, δεν σημαίνει λιγότερα κιλά και τα ευρήματα της μελέτης δεν παύουν να αποδεικνύουν πως ο περισσότερος κόσμος αυξάνει την πρόσληψη θερμίδων όταν αρχίζει την γυμναστική.«Πολλοί ασκούμενοι με ρωτούν γιατί δεν βλέπουν διαφορά στο σώμα τους παρά την σκληρή προπόνηση που κάνουν», πρόσθεσε η δρ Κένεντι.«Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η γυμναστική δεν συνεπάγεται πως το περιττό βάρος θα εξαφανιστεί ως δια μαγείας. Δίχως προσεγμένη διατροφή και δίαιτα, αδυνάτισμα δεν υπάρχει.»Πόσο μάλλον που ο περισσότερος κόσμος υπερεκτιμά την προσπάθεια που καταβάλλει, ακριβώς επειδή δεν έχει συνηθίσει να γυμνάζεται».

Πηγή: tanea.gr

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση