iphone app
android app
iphone app android app
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017
Ευρώ - Λογαριασμός νερού - Βρύση - Νερό

Η ΔΕΥΑΗ απαντά για την υδροδότηση του Κατσαμπά


Ημερομηνία δημοσίευσης:
Τελευταία ενημέρωση:

Από τη Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης-Αποχέτευσης Ηρακλείου λάβαμε την ακόλουθη απάντηση σχετικά με το δημοσίευμά μας που αφορούσε τις συνεχείς διακοπές υδροδότησης στις εργατικές κατοικίες του Κατσαμπά. Τη δημοσιεύουμε ασφαλώς - όπως οφείλουμε - ως έχει:

«ΣΧΕΤ: Δημοσιεύματα της εφημερίδας σας

(φύλλο της 01-10-2015 με τίτλο "ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ Ο ΚΑΤΣΑΜΠΑΣ")

Σε συνέχεια του ως άνω δημοσιεύματος, επισημαίνουμε:

1ον Οι εργατικές κατοικίες Κατσαμπά υδροδοτούνται κανονικά και προφανώς υπερβάλλει το δημοσίευμα που αναφέρεται σε εφιαλτική καθημερινότητα, για «πόνο και μαρτύριο που βιώνουν οι κάτοικοι κ.λ.π.».

2ον Δεν είναι ακριβές ότι «η πραγματικότητα αυτή είναι σε καθημερινή βάση και μάλιστα σε ώρες αιχμής». Συνέβη μία μόνο διακοπή μερικών ωρών.

3ον Οι λογαριασμοί της ΔΕΥΑΗ δεν είναι "φουσκωμένοι" και σε κάθε περίπτωση ανταποκρίνονται στις πραγματικές καταναλώσεις των δημοτών.

Παράλληλα επισημαίνομε ότι κανένας καταναλωτής της περιοχής δεν έχει διαμαρτυρηθεί για υπερβολικές χρεώσεις.

4ον Οι έντονες διαμαρτυρίες κατά τη γνώμη μας οφείλονταν σ' ελέγχους που διενεργούσε το συνεργείο της Επιχείρησης για πραγματικό περιστατικό κλοπής νερού!

Η ΔΕΥΑΗ είναι υποχρεωμένη, εφόσον υπάρχουν σχετικές καταγγελίες, να πραγματοποιεί ελέγχους.

Η ΔΕΥΑΗ θεωρεί ότι η κριτική που δεν υπερβάλλει και ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα συμβάλλει στη βελτίωση και η Επιχείρηση την επιζητά.

Εκ της ΔΕΥΑΗ».

Και ομοίως - όπως οφείλουμε - απαντούμε:

1ον Τον αρμόδιο συντάκτη θα τον επιπλήξουμε καθώς υπήρξε υπερβολικός όταν έγραψε για "πόνο και μαρτύριο" που βιώνουν οι κάτοικοι, αντί να γράψει για τη δίψα και την απλυσιά τους.

2ον Εντάξει, η διακοπή αφορούσε μόλις "λίγες ώρες" (από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις... 5 το πρωί). Και οι κάτοικοι λοιπόν πρέπει να λάβουν τη δέουσα επίπληξη (αλλά εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι) για την επίσης υπερβολική αντίδρασή τους.

3ον Το "φουσκωμένος" ή όχι λογαριασμός είναι υπόθεση υποκειμενική και ασφαλώς έχει να κάνει με αδύναμους οικονομικά συνδημότες μας, οι οποίοι επιπλέον δήλωναν ενώπιον της τηλεοπτικής κάμερας εν χωρώ πως στην πράξη πληρώνουν κανονικούς λογαριασμούς ενώ υδροδοτούνται το πολύ τρεις μέρες την εβδομάδα.

4ον Το ρεπορτάζ κατέγραψε τον όντως επιβαλλόμενο έλεγχο για την περίπτωση κλοπής νερού. Από πουθενά δεν προέκυψε ότι οι κάτοικοι έφεραν αντιρρήσεις για τον έλεγχο. Οι κάτοικοι απλά, στη θέα προσωπικού της ΔΕΥΑΗ, βρήκαν την ευκαιρία και εξέφρασαν ομαδόν τα παράπονά τους - αυτό λέει και το ρεπορτάζ. Από πού η ΔΕΥΑΗ συμπέρανε πως οι κάτοικοι διαμαρτυρήθηκαν για την έρευνα της υδροκλοπής; Από πού προέκυψε ότι ασκήθηκε η όποια κριτική για τον έλεγχο της υδροκλοπής;

5ον Αφού ο πρόεδρος ο κ. Φακουρέλης απάντησε ήδη στο πλαίσιο του ρεπορτάζ, γιατί και απαντητική επιστολή; Προς υπόμνηση πως "δεκτή η κριτική γιατί βελτιωνόμαστε αλλά... όχι τόσο σκληρή κριτική, βρε παιδιά";

6ον (και τέλος) Το ρεπορτάζ προέκυψε από συνεχή τηλεφωνήματα των κατοίκων (και τις επώνυμες ασφαλώς καταγγελίες τους) που απευθύνθηκαν σε εμάς αφού δεν έβγαζαν άκρη με τη ΔΕΥΑΗ.


Ν.Κ.

Κοινοποιήστε

  Εκτύπωση